|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| A26 |
Capacidade para describir os fundamentos do nivel primario de saúde e as actividades a desenvolver para proporcionar un coidado integral de enfermaría ao individuo, a familia e comunidade. |
| A27 |
Comprender a función e actividades e actitude cooperativa que o profesional desenvolverá nun equipo de Atención Primaria de Saúde. |
| A28 |
Promover a participación das persoas, familia e grupos no seu proceso de saúde-enfermidade. |
| A29 |
Identificar os factores relacionados coa saúde e os problemas do entorno, para atender as persoas en situacións de saúde e enfermidade como integrantes dunha comunidade. |
| A30 |
Identificar e analizar a influencia de factores internos e externos no nivel de saúde de individuos e grupos. |
| A33 |
Educar, facilitar e apoiar a saúde e o benestar dos membros da comunidade, cuxas vidas están afectadas por problemas de saúde, risco, sufrimento, enfermidade, incapacidade ou morte. |
| B1 |
Aprender a aprender. |
| B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
| B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
| B8 |
Capacidade de análise e sínteses. |
| B11 |
Capacidade e habilidade de xestión da información. |
| B12 |
Capacidade para organizar e planificar. |
| B13 |
Toma de decisións. |
| B16 |
Coñecer e apreciar a diversidade e a multiculturalidade. |
| B18 |
Desenvolver a capacidade de liderado. |
| B20 |
Sensibilidade cara a temas medioambientais. |
| B22 |
Capacidade para motivarse e motivar a outros. |
| B24 |
Fomentar e aplicar os dereitos fundamentais e a igualdade entre homes e mulleres. |
| C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
| C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
| C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
| C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
| C10 |
CB2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos a seu traballo ou vocación de unha forma profesional y posúan as competencias que solen demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
| C11 |
CB3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan una reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
| C12 |
CB4 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |