Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
6
Idioma
Galego
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Cardesin Diaz, Jose Maria
Correo electrónico
j.m.cardesin@udc.es
Profesorado
Cardesin Diaz, Jose Maria
Diz Reboredo, Carlos
Rodríguez Teijeiro, Ariadna
Santiago Gómez, Elvira
Correo electrónico
j.m.cardesin@udc.es
carlos.diz@udc.es
ariadna.rodriguez@udc.es
elvira.santiago@udc.es
Web
Descrición xeral
Este obradoiro trata da investigación nas ciencias sociais e ten un obxectivo práctico: deseñar investigacións que xeren inferencias válidas sobre a realidade social. De tal maneira, ensínase como expor preguntas e modelos de estudo para extraer descricións válidas mediante a lóxica inferencial. Máis concretamente, este taller centrarase en varias técnicas de análise cualitativa aplicadas ó estudo da realidade social e haberá, así mesmo, unha introdución á prospectiva como técnica e metodoloxía de análise.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías