Comunicacións Social e Organizacional e Análise de Audiencias
Código
615518020
Titulación
Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
1º cuadrimestre
Segundo
Optativa
3
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Economía Empresa
Coordinación
Martinez Fernandez, Valentin
Correo electrónico
valentin.martinez@udc.es
Profesorado
Juanatey Boga, Oscar
Martinez Fernandez, Valentin
Correo electrónico
oscar.juanatey.boga@udc.es
valentin.martinez@udc.es
Web
Descrición xeral
Esta materia aborda a importancia adquirida pola Comunicación Social e Organizacional en especial co desenvolvemento das Tecnoloxías da Información e da Comunicación. Nunha sociedade en que oesquema tradicional de comunicación ten mutado cara a un fenómeno de comunicación en rede en que emisores e receptores mutan os seus roles e as redes sociais dixitais conviertense nun dos nucleos centrais do novo paradigma, e no que a inmediatez cobra unha relevancia sen precedentes, a análise das audiencias tornase fundamental para coñecer ós distintos públicos ós que as organizacións deben dirixirse. Esta análise de audiencias ten cambiado de forma radical no novo contexto de dixitalización, minería de datos e big data, de xeito que a materia aborda estas transformacións e as súas consecuencias.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías