| Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
| Asignatura | Educación ambiental e cultura da sustentabilidade | Código | 652G03010 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Metodoloxías | Descrición |
| Aprendizaxe colaborativa | Traballos en pequenos grupos nos que se busca e se analiza información, se contrastan distintos puntos de vistas (a partir de textos facilitados) e se sintetizan conclusións |
| Estudo de casos | Presentación nas aulas de materiais, recursos e casos por parte da profesora para ser analizados e avaliados (partindo da análise individual ou en pequenos grupos e realizando unha posta en común no grupo grande) |
| Presentación oral | Dun dos libros de letura obligatoria Dunha programación para os equipamentos de educación ambiental Do deseño dunha actividade guiada |
| Saídas de campo | Co obxectivo de coñecer e sistematizar procesos de avaliación, é obrigatorio realizar 2 das 3 saídas a coñecer experiencias realacionadas coa educación ambiental |
| Discusión dirixida | Ademáis da presentación oral do libro obrigatorio, establecerase unha discusión dirixida co resto do alumnado que permita entender os argumentos e propostas dos autores dos libros Dos textos facilitados na aula |
| Investigación (Proxecto de investigación) | Traballo en pequeno grupo que consiste en deseñar de forma colaborativa unha exposición interactiva sobre o tema acordado nas aulas e seguindo o proceso proposto para a súa realización. |
| Sesión maxistral | Nas que se presentarán os contidos das distintas unidades temáticas |