Trastornos da linguaxe oral e escrita: lectura e comprensión
Código
652438019
Titulación
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
1º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
3
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Psicoloxía
Coordinación
Cuevas Gonzalez, Lino Manuel
Correo electrónico
lino.cuevas@udc.es
Profesorado
Cuevas Gonzalez, Lino Manuel
Correo electrónico
lino.cuevas@udc.es
Web
Descrición xeral
Trátase dunha materia orientada a dotar o alumnado dos coñecementos xerais sobre dificultades na linguaxe oral, na lectura, a escritura, e o dominio da linguaxe escrita en xeral. Está orientada a dotar os alumnos dos coñecementos e competencias necesarios para aplicar criterios axeitados na identificación e intervención educativa en nenos do grupo de idade que cursan a Educación Primaria e que poden presentar trastornos na linguaxe oral e escrita.
Plan de continxencia
1. Modificación de contidos
Ningunha
2. Metodoloxías
* Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas.
Exceptuando o caso de que non poidan realizarse as sesións presenciais, entón levasen a cabo as sesións virtuais e no mesmo horario que se estableceu para as sesións presenciais. Isto levará a cabo a través da plataforma Teams, a condición de que ese recurso tecnolóxico estea a disposición tanto do alumnado como do profesorado
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Se non se puidesen levar a cabo titorías presenciais entón realizaranse de maneira virtual. En principio recoméndase o correo electrónico e/ou a aplicación Teams. Se por calquera razón, o uso destes medios non fose posible, buscaríanse alternativas a través de aplicacións de mensaxería e/ou de videoconferencias consensuadas entre alumnado e profesorado. Poderanse realizar de forma individualizada ou en pequenos grupos.
4. Modificacións na avaliación
No caso de que non se puidese realizar un exame presencial, este decaería da cualificación final e esta, á súa vez, conformaríase da seguinte maneira:
a síntese dos traballos tutelados e da aprendizaxe colaborativa levaría a cabo a través dunha exposición oral na plataforma Teams (ou, se este recurso non fose posible ou non estivese dispoñible, a través doutra plataforma consensuada entre profesorado e alumnado) e supoñería o 50% da cualificación final.
Os estudos de casos, para os que se facilitará material bibliográfico, videográfico e webgráfico, irán acompañados dunha serie de cuestións que o alumnado deberá responder coa maior amplitude posible e remitiranse ao profesor a través do correo electrónico (ou por calquera outro medio telemático alternativo se este non fose posible) e supoñerán o 30% da cualificación final.
Por último, as lecturas e a súa recensión deberán axustarse aos criterios que indique o profesor e o seu grao de profundización, e supoñerán o 20% da cualificación final da materia.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Ningunha
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías