O estudante xa coñece a estructura do sistema de protección social, o seu financiamento, as normas xerais e as prestacións de carácter universal, polo que verá con detalle as prestacións que otorga o réxime xeral e os reximes especiais. A orde en que de estudan as prestacións é na forma en que apareceren na Lei Xeral de Seguridade Social.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos.
Os contidos non se modifican en caso de brote de pandemia.
2. Metodoloxías
A) Metodoloxías docentes que se manteñen
B) Metodoloxías docentes que se modifican
- Sesión Maxistral. Pasa a ser por video-conferencia
- Seminario. Pasa a ser por video-conferencia
- Traballo Tutelado. Pasa a ser por video-conferencia
- Proba obxetiva. Realizarase través da plataforma Moodle.
3. Mecanismos de atención personalizada ó alumnado
Os mecanismos de atención personalizada sufren as seguintes modificacións
Realizaránse por video-conferencia (individual o colectiva):
- Explicación dos temas incluidos na materia
- Resolución de dúbidas na aplicación práctica dos conceptos.
- Seguimiento dos traballos tutelados.
- Seguimiento da exposición dos traballos.
- Seguimiento da resolución de probas, exercicios, e cuestións
4. Modificacións na avaliación
A avaliación manténse a prevista inicialmente
5. Modificacións na bibliografía ou webgrafía.
Ningunha. O contido da ensinanza será independiente dos brotes da pandemia ou do formato das metodoloxías
A plataforma de video-conferencia utilizada será Microsoft Teams
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías