Plan de continxencia |
El siguiente esquema se aplicará a los alumnos del grupo presencial.
1. Modificacións nos contidos
Non
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteen
Estudo de casos, traballo tutelado e presentacións oráis
*Metodoloxías docentes que se modifican
Elimínase o exame.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Tutorías a través de Teams
4. Modificacións na avaliación
Si a situación vixente permite o desenvolvemento normal das aulas e actividades de forma presencial, o sistema de evaluación e as metodoloxías a empregar serán as descritas máis arriba (escenario 1: 20% estado de casos y participación na aula, 20% exposición oral, 20% traballo tutelado e 40% exame tipo test). Todas estas actividades tendrán lugar na aula física (ou, en el caso de que o centro diseñe un sistema híbrido no que ás veces os estudantes teñan actividades/clase presencial e, outras, online, tamén se empleará este esquema de evaluación sempre que sexa posible celebrar o exame en modo presencial).
Plan de contingencia:
Si non fora posible polas circunstancias, celebrar o exame de modo presencial e se instaurara un sistema remoto de enseñanza, o sistema de evaluación pasaría a axustarse ao seguinte esquema (Escenario 2):
1. Estudo de casos e participación na aula: 25%
2. Presentación oral: 25%
3. Traballo tutelado: 50%.
Neste caso (escenario 2) todas as metodoloxías e actividades pasarán á modalidad online e os estudantes as enviarán a través de Moodle ou Teams, seguindo as indicacións do profesor. As aulas terán lugar tamén a través de Teams no mesmo horario que se estableceu para as clases presenciales.
Esta estructura (xa sexa o escenario 1 ou o 2) emplearase tanto para a primeira como para a segunda oportunidade e tanto para os estudantes a tiempo completo como para os de tiempo parcial.
Notas para a segunda oportunidade:
Para a segunda oportunidade (xullo), o estudiante que non superase a materia na primeira oportunidade debe realizar o exame na data establecida e pode revisar/mellorar ou realizar as actividades dos outros tres componentes da evaluación. No caso de que só sexa posible a modalidade online, o sistema de evaluación será o descrito no escenario 2 (Plan de Continxencia); o estudante entregará a través de Teams/Moodle os tres componentes da evaluación (cuando menos unha semana antes da data do exame oficial da segunda oportunidade) e realizará a presentación dos mismos a través de Teams (para o cual, deberá contactar co profesor para establecer día e hora).
Os alumnos da modalidade online temen o seu propio esquema de metodoloxías, evaluación e atención personalizada:
1. Modificacións nos contidos
Non
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteen
Estudo de casos, traballo tutelado e presentacións oráis
*Metodoloxías docentes que se modifican
Elimínase o exame.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Tutorías a través de Teams
4. Modificacións na avaliación
Si a situación vixente permite o desenvolvemento normal das aulas e actividades de forma presencial, o sistema de evaluación e as metodoloxías a empregar serán as descritas máis arriba (escenario 1: 20% estado de casos -con presentación del mismo- e participación na aula virtual, 20% traballo tuteado -con exposición- e 60% examen presencial tipo test). Estas actividades tenrán lugar na aula virtual -Teams- e se empleará este esquema de evaluación sempre que sexa posible celebrar o exame en modo presencial).
Plan de contingencia:
Si non fora posible polas circunstancias, celebrar o exame de modo presencial o sistema de evaluación pasaría a axustarse ao seguinte esquema (Escenario 2):
1. Estudo de casos e participación na aula: 25%
2. Presentación oral: 25%
3. Traballo tutelado: 50%.
Neste caso (escenario 2) todas as metodoloxías e actividades se pasarán á modalidad online e os estudantes as enviarán a través de Moodle ou Teams, seguindo as indicacións do profesor.
Esta estructura (xa sexa o escenario 1 ou o 2) emplearase tanto para a primeira como para a segunda oportunidade e tanto para os estudantes a tempo completo como para os de tempo parcial.
Notas para a segunda oportunidade:
Para a segunda oportunidade (xullo), o estudiante que non superase a materia na primeira oportunidade debe realizar o exame na data establecida e pode revisar/mellorar ou realizar as actividades dos outros componentes da evaluación. No caso de que non sexa posible realizar o examen presencialmente, o sistema de evaluación será o descrito no escenario 2 (Plan de Continxencia); o estudante entregará a través de Teams/Moodle os tres componentes da evaluación (cuando menos unha semana antes da data do exame oficial da segunda oportunidade) e realizará a presentación dos mismos a través de Teams (para o cual, deberá contactar co profesor para establecer día e hora).
|