Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Deseño Asistido por Ordenador Código 771G01017
Titulación
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Segundo Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Enxeñaría Industrial
Coordinación
López Leira, José Manuel
Correo electrónico
jose.lopez.leira@udc.es
Profesorado
López Leira, José Manuel
Correo electrónico
jose.lopez.leira@udc.es
Web http://www.eudi.udc.es
Descrición xeral En la formación del ingeniero en Diseño industrial, es fundamental el dominio del uso de herramientas informáticas de CAD para modelado de una realidad virtual, con la representación de escenas y objetos tridimensionales, con el objetivo de una mejor exposición de ideas y proyectos.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Dado que o programa BONGO so é accesible dende os ordenadores da aula, priorízase esa docencia ao periodo que sexa posible a presencialidade. O programa FLAMINGO, coa mesma limitación, quedará en reserva dado que a maioría das súas prestacións xa son incorporadas en RHINO 6, para o que non hay limitación de acceso dada a disponibilidade dunha versión estudiante. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen -Entregas programadas en RHINO6 -Entregas programadas en BONGO, sempre que sexa posible acceso ao programa por algún medio que o posibilite. - De xeito consensuado cos alumnos, poderánse aproveitar contidos doutras materias para desenvolver nesta, sen que supoñan unha sobrecarga para o alumno. Primará a posibilidade de incorporar o meirande número de competencias establecidas. *Metodoloxías docentes que se modifican. A única que se pode ver afectada é a correspondente a BONGO, que afecta ás prácticas de alumnos, pero non aos contidos teóricos previamente elaborados, e que poden ser explicados vía TEAMS. Manteránse as entregas de prácticas na Plataforma Moodle. Estas poderanse reorganizar de xeito consensuado co alumnado en función da particularidade da situación sanitaria e en función da evolución e seguimento dos alumnos. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado MOODLE: Horarios establecidos para as clases durante o curso, con total flexibilidade de comunicación por parte dos alumnos sen necesidade de limitarse ao horario concreto do seu grupo. TEAMS: Horarios de clase ou titorías e correccións persoais de xeito estricto para evitar aglomeración e sobrecarga na rede, e permitir unha maior participación dos alumnos. Se estudiará a posibilidade de desdoblar os grupos para permitir unha maior participación e seguimento dos alumnos. CORREO MAIL UDC. De xeito extraordinario, dado que amosa certa dificultade de seguimento en casos de confinamento. Priorizaránse as plataformas MOODLE e TEAMS. 4. Modificacións na avaliación Prácticas de laboratorio: Individuais. Mantéñense os criterios de entrega e avaliación. Proba final: Para os alumnos cuxas prácticas entregadas durante o curso non foran satisfactorias, ou alumnos con dispensa de asistencia académica oficialmente recoñecida, mantendo os criterios xeráis da guía. *Observacións de avaliación: Permanece os criterios establecidos na guia docente 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Manténse a bibliografía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías