Mestrado Universitario en Asistencia e Investigación Sanitaria (plan 2012)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
1º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
3
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Fisioterapia, Medicina e Ciencias Biomédicas
Coordinación
Montoto Marqués, Antonio
Correo electrónico
antonio.montoto@udc.es
Profesorado
Montoto Marqués, Antonio
Rodríguez Sotillo, Antonio
Correo electrónico
antonio.montoto@udc.es
antonio.rodriguez.sotillo@udc.es
Web
Descrición xeral
O estudo de esta materia proporciona a comprensión sistemática dunha área de estudo e o dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados coa atención temperá e rehabilitación infantil, así como o deseño de programas de rehabilitación infantil
Plan de continxencia
PLAN DE CONTINXENCIA:
1.-A docencia da materia durante o curso 2020-2021 realizarase de maneira presencial na súa totalidade (xa que o número habitual do alumnado do máster permitirá gardar as normas de seguridade recomendadas polo centro e pola UDC) sempre que as condicións derivadas da pandemia covid-19 permitan volver a presencialidade na aula 9 do Edificio Universitario de Oza.
2.-En caso de que retornemos ao confinamento pola pandemia COVID-19, a docencia realizarase de forma virtual por TEAMS.
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán modificacións dos contidos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen:
-Sesión maxistral (computa na avaliación mediante a asistencia)
-Seminarios (computa na avaliación mediante a asistencia)
-Prácticas clínicas (computa na avaliación mediante a asistencia)-
-Proba obxectiva (computa na avaliación).
*Metodoloxías docentes que se modifican:
-Non aplica
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
-Correo electrónico: diariamente. De uso para facer consultas ou solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas.
-Moodle: Diariamente. Segundo a necesidad do alumnado. Incorporarasen documentos con material para facer seguimento das sesions maxistrales e outros documentos de consulta. Ademais disponente de foros temáticos asociados aos módulos da materia para facer as consultas necesarias.
-Teams: sesións a demanda dos alumnos (previa cita por correo electrónico) para facer as consultas necesarias da materia
4. Modificacións na avaliación
1.- Parte presencial (40%): valorarase a asistencia a sesións maxistrais, seminarios e prácticas clínicas.
2.-Avaliación continua (20%): valorarase a participación do alumno na dinámica das clases e nos seminarios
2.-Proba obxectiva (40%): consistirá nunha proba escrita que versará sobre o estudo dun caso clínico, sobre o que se farán cuestións relativas a teoría explicada nas sesións maxistrais e seminarios, así como relativas o deseño dun programa de rehabilitación para o caso concreto.
*Observacións de avaliación:
-Na avaliación da asistencias para poder terse en conta será obrigatorio a asistencia ó 80% das sesións e seminarios. A asistencia as prácticas deberá ser do 100%.
-Para poder superar a asignatura o alumno deberá superar a proba objetiva a lo menos con un 50% do seu valor ( non se poderá facer media co apartado anterior se non se supera a proba obxectiva)
-En caso de non poder realizar dita proba, o alumno deberá presentar para superar a asignatura un traballo tutelado que versará sobre os contidos da asignatura
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
-Non se realizaran cambios. Disporán ademais de material teórica e práctico dixitalizado en Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías