Esta asignatura pretende o desenvolvemento de competencias que permitan ao alumnado comprender e aplicar os coñecementos relacionados coa psicoloxia da saúde e a educación para a saúde e coidados básicos. A impartición desta asignatura ten como fin que o alumno coñeza a psicoloxía da saúde e as bases teóricas e fundamentos dos coidados básicos e a educación para a saúde, que sirven como soporte da teoría e o arte de coidar, e adquirir os coñecementos necesarios para axudar ás persoas na satisfacción das súas necesidades fundamentais.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos:
• Non se realizan cambios nos contidos da materia.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen:
• Sesión maxistral
• Seminario
• Traballo Tutelado (computa na avaliación)
• Proba mixta (computa na avaliación)
*Metodoloxías docentes que se modifican:
• Non se realizan cambios nas metodoloxías da materia. As metodoloxías programadas previamente de maneira presencial, pasarán a desenvolverse de maneira virtual. No caso da Simulación, esta pasará a desenvolverse a través dunha metodoloxía de resolución de casos prácticos (computa na avaliación).
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
• Correo electrónico: De uso para facer consultas e resolver dúbidas.
• Videoconferencia sesión maxistral (Teams): sesión semanal en grupo para a exposición dos contidos teóricos, na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario da facultade.
• Videoconferencia seminarios (Teams): sesión semanal en grupo para o avance dos contidos teóricos e para o seguimento e apoio na realización dos exercicios prácticos a realizar na unidade temática, na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario da facultade.
• Moodle: Emplearase como repositorio do material documental e para a realización de tarefas e actividades para o seguimento da materia.
4. Modificacións na avaliación:
• Non se realizan cambios na avaliación da materia.
*Observacións de avaliación:
• As diferentes actividades de avaliación continuada efectuaranse de xeito non presencial, mediante a plataforma Moodle e con soporte en directo, mediante Teams.
• As probas de avaliación correspondentes ás convocatorias oficiais, realizaranse de maneira presencial, e de non ser posible, faranse na modalidade virtual.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía:
• Disporán de todos os materiais de traballo de maneira dixitalizada en Moodle.
• Engádense enlaces web na plataforma Moodle, como bibliografía complementaria a algún contido impartido de maneira non presencial, ao que terá acceso todo o alumnado.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías