O obxectivo principal desta materia é que os estudantes aprendan a aplicar os principios do marketing e os fundamentos da investigación de mercado á industria da moda.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos CONTIDOS: NON:
2. Modificacións na METODOLOXÍA.
CLASES MAXISTRAIS: online en plataforma MS Teams (mesmo horario).
PRESENTACIÓNS ORAIS: online en plataforma MS Teams.
TEST OPCION MULTIPLE: online en platafoma UDC Moodle.
TITORÍAS: online en plataforma MS Teams (estudante as solicitará de forma previa, suxerindo 3/4 opcións de día/hora).
3. Modificacións na AVALIACIÓN.
ASISTENCIA: A asistencia (10%) que se terá en conta é a realizada entre o dia 1 do curso e o último día de clase presencial. No se terá en conta a asistencia online.
Outros cambios poderían ter lugar, se a UDC así o indica.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías