Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Márketing e Investigación de Mercados de Moda Código 710G03012
Titulación
Grao en Xestión Industrial da Moda
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao Anual
Segundo Obrigatoria 9
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Empresa
Coordinación
Escourido Calvo, Manuel
Correo electrónico
manuel.escourido@udc.es
Profesorado
Escourido Calvo, Manuel
Correo electrónico
manuel.escourido@udc.es
Web http://http://gradoindustrialmoda.udc.gal/
Descrición xeral O obxectivo principal desta materia é que os estudantes aprendan a aplicar os principios do marketing e os fundamentos da investigación de mercado á industria da moda.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos CONTIDOS: NON: 2. Modificacións na METODOLOXÍA. CLASES MAXISTRAIS: online en plataforma MS Teams (mesmo horario). PRESENTACIÓNS ORAIS: online en plataforma MS Teams. TEST OPCION MULTIPLE: online en platafoma UDC Moodle. TITORÍAS: online en plataforma MS Teams (estudante as solicitará de forma previa, suxerindo 3/4 opcións de día/hora). 3. Modificacións na AVALIACIÓN. ASISTENCIA: A asistencia (10%) que se terá en conta é a realizada entre o dia 1 do curso e o último día de clase presencial. No se terá en conta a asistencia online. Outros cambios poderían ter lugar, se a UDC así o indica.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías