Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Presentación oral A1 A2 A3 A4 A12 B1 B2 B4 A presentación oral será cualificada cun 50% da puntuación total do proxecto. 20
Proba oral A1 A2 A3 A4 A5 A6 A9 A10 B3 B4 Preguntas de resposta aberta.
Isto implica que o profesor ou avaliador pode facer preguntas ao estudante sobre os temas e áreas de estudo e o alumno responderá oralmente ás respostas.
20
Proba obxectiva A1 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 Normalmente implicará unha selección múltiple, unha resposta curta, unha proba, verdadeira / falsa, enchida en branco ou a proba correspondente para mostrar o nivel de aprendizaxe dos alumnos cos materiais desenvolvidos na clase. 40
Foro virtual A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A11 A12 B1 B2 B4 Terase en conta a participación activa no foro temático. 10
Seminario A5 A6 A8 A9 A10 B3 B7 B8 C4 Pódese pedir aos alumnos que expresen as súas opinións sobre cuestións éticas ou técnicas, comenten os artigos, demostran como funcionan e como se poden empregar para a comunicación. Todo en inglés. 10
 
Observacións avaliación

A asistencia é obrigatoria, salvo dispensa
solicitada en tempo e forma e concedida pola Comisión Académica Universitaria
do título, e sempre respetando as normativas de asistencia a clase das tres
universidades participantes no título, así como os sistemas de avaliación que
figuran expresamente nas guías docentes das diferentes materias, e sen prexuízo
das consecuencias que poida ter para a súa avaliación final a ausencia a
determinadas sesións presenciais.

Quen
teña concedida a dispensa académica, e como establece a Normativa de
permanencia da universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á oportunidade
de xullo.

Quen
non leve a cabo o traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ou
superior ao 50% do resto das categorías de avaliación, acadará a cualificación
de Non Presentado.

Quen non aprobe na primeira oportunidade terá á posibilidade da oportunidade
de xullo, na que cada estudante terá que demostrar ter acadadas as
competencias da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tutelado
do mesmo valor porcentual e natureza que na primeira oportunidade, máis os exercicios
convidos que poidan suplir o resto das actividades.