Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Tomar conciencia do papel do profesorado como modelo lingüístico A48
B6
B24
Acadar un dominio axeitado da expresión oral e escrita en lingua galega A43
A44
A46
B14
B19
C1
Coñecer os principais recursos bibliográficos e dixitais para o ensino-aprendizaxe da lingua galega A42
A45
A50
A51
B11
B25
C3
C6
C7
C8
Coñecer o marco xurídico polo que se rexe a utilización das linguas no sistema educativo galego A31
Coñecer os fundamentos do currículo de lingua da etapa de Educación Infantil en Galiza A31
Aprender a desenvolver a programación didáctica na área lingüística A4
A42
A43
A44
A45
A46
A47
A48
A49
A50
A51
Coñecer as metodoloxías para o ensino da lingua en contextos multilingües A48
A52
B20
B21
C2
Coñecer as particularidades da situación sociolingüística galega A13
A23
B24
C4
Saber deseñar estratexias para a aprendizaxe da lingua galega do alumnado galego-falante e non galego-falante A42
A43
A44
A46
A47
A48
A49
A63
Saber transmitir actitudes e valores positivos en relación coa lingua e cultura galega A40
A48
B24
Saber programar actividades para o desenvolvemento das habilidades lingüísticas orais A43
A44
A46
A49
A60
B8
B18
B23
C1
Aplicar unha proposta didáctica nunha aula de Educación Infantil, que inclúa un conto contado, unha asemblea e un xogo de lingua. A29
A44
A45
A49
A50
A51
A62
A63
B1
B2
B4
B5
B7
B8
B9
B16
B19
C1
Ser capaces de reflexionar sobre a propia práctica A19
A23
A29
A44
A45
A49
A50
A51
A59
A60
A62
A63
B3
B10
B12
B14
B15
B17
B19
B22
C1