Proxectos Arquitectónicos, Urbanismo e Composición
Coordinación
García Fontán, Cristina
Correo electrónico
cristina.garcia.fontan@udc.es
Profesorado
García Fontán, Cristina
Irisarri Castro, Jesús
Correo electrónico
cristina.garcia.fontan@udc.es
j.irisarri@udc.es
Web
Descrición xeral
PAISAXE RURAL E LITORAL. ESTRATEXIAS DE INTERVENCIÓN E REXENERACIÓN.
Baséase na realización de análises e propostas de intervención a escala territorial. Un dos puntos fundamentales de incidencia será a auga. As paisaxes da auga e o papel da auga na paisaxe. Incidindo tamén na importancia da paisaxe como soporte productivo e de manexo e xestión. Exploraranse tamén estratexias e mecanismos para realizar procesos de transformación e de uso da paisaxe. Tendo en conta as limitacións naturais e/ou humanas e os posibles confitos de uso.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
- Non se realizan cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Actividades iniciais
- Sesión maxistral -
Obradoiro -
Lecturas
*Metodoloxías docentes que se modifican - Saídas a campo (Incorporaranse a sesións de discusión dirixida sobre o lugar de intervención)
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado –
Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos do obradoiro.
– Moodle da USC: Diariamente. Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros temáticos asociados aos módulos” da materia, para formular as consultas necesarias. Tamén hai “foros de actividade específica” para desenvolver as lecturas e os contidos das clases maxistrais, a través das que se se pon en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia.
– Teams: 1 sesión semanal en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade. De 1 a 2 sesións semanais (ou mais segundo o demande o alumnado) en peque no grupo (ate 6 persoas), para o seguimento e apoio na realización dos “traballos tutelados”. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumando para desenvolver o traballo da materia.
4. Modificacións na avaliación *Observacións de avaliación:
Non se realizan cambios na avaliación. 3Os traballos entregaranse a través da plataforma moodle en vez de en papel.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non é necesario modificar a bibliografía.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías