Nesta asignatura preténdese o desenvolvemento de competencias que permitan ao alumnado desenvolver un coñecemento critico dos métodos numéricos e estadísticos.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se modifican contidos.
2. Metodoloxías
Modalidade presencial.
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Manteñense as seguientes metodoloxías:
Sesión Magistral.
Prácticas a través de TIC (computa na evaluación).
Sesión de exercicios (computa na evaluación).
Atención Personalizada.
*Metodoloxías docentes que se modifican
(i) A adaptación a realizar no caso de non presencialidade sobrevida causada por gromos da enfermidade: a docencia transmitirase por Teams e as clases serán grabadas.
(ii) Adaptación prevista no centro para os casos nos que se supere o aforo da aula asignada para a materia: neste caso, a adaptación consistirá na atribución de dúas ou máis aulas á materia e a impartición da clase a través de TEAMS para o alumnado que non estea na aula co profesor.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Os alumnos serán atendidos mediante correo electrónico e a través de Teams
4. Modificacións na avaliación
(i) No caso de que a proba mixta final se realice na modalidade Non Presencial (debido ao confinamento da población), o peso da avaliación continua será dun 70% (40 puntos para prácticas TIC e 30 puntos para resolución de problemas) e a proba mixta final dun 30%. A proba mixta será síncrona vía Teams.
No caso de que a proba mixta final se realice na modalidade Non Presencial, porase un Non Presentado a aqueles alumnos/as que non se presenten a proba mixta final e que teñan menos de 50 puntos na evaluación continua
(ii) No caso de que a proba mixta final se realice na modalidade Presencial, a avaliación na asignatura non se modifica. Aqueles alumnos que estén aillados por mor dun grumo debido á enfermidade, realizarán a proba mixta final noutra fecha dentro do período de exames fixado pola universidade.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se modifican
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías