A Socioloxía Económica céntrase no estudo dos fenómenos económicos a través das referencias teóricas, modelos e variables explicativas propias da Socioloxía. Neste contexto, o obxetivo é, por unha banda, comprender os fundamentos epistemolóxicos e teóricos desta ciencia social e, por outro, promover a adquisición de criterios científicos, capacidade crítica e experiencia práctica, co fin de capacitar aos estudantes na comprensión e análise especializada da materia.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos:
- Non se realizarán cambios.
2. Metodoloxías:
*Metodoloxías docentes que se manteñen:
Se manteñen todas pero adaptándoas á nova situación (a través de sesión virtuais e formato online).
- Sesión maxistral (non computa na avaliación).
- Obradoiro (computa na avaliación).
- Presentación oral (computa na avaliación).
- Traballos tutelados (computa na avaliación).
- Atención personalizada (non computa na avaliación).
- Proba obxetiva (computa na avaliación).
*Metodoloxías docentes que se modifican:
- Ningunha.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
- Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguemento das actividades prácticas e dos traballos tutelados.
- Campus Virtual: Diariamente. Segundo a necesidade do alumnado para formular consultas, acceder ós materiais necesarios para o seguemento da materia e o desenrolo das actividades prácticas e traballos.
- Teams: Tantas como demande o alumnado para: a/ comprobar o avance nos contidos teóricos da materia; b/ facer un seguimento e proporcionar apoio na realización das prácticas e traballos tutelados. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado ás necesidades da aprendizaxe do alumnado para desenvolver o traballo da materia. Se organizará unha sesión semanal co fin de aclarar dúbidas sobre o contido da materia correspondiente á semana anterior e sobre o contido das actividades prácticas que se estén a realizar en cada momento. Ademáis, establecerase un horario de atención en tutorías para consultas que poderánse realizar individualmente e en grupos reducidos.
4. Modificacións na avaliación:
- Ningunha. Se manterá o sistema de avaliación en base os criterios establecidos na Guía Docente. A única modificación na forma de avaliación será que a proba obxetiva, no mesmo formato e data, realizarase de modo online.
Das actividades e traballos presentados valoraráse:
? A profundidade, reflexión e capacidade crítica.
? O dominio das fontes utilizadas.
? O tratamento dunha linguaxe propia do contexto disciplinar.
? A utilización de fontes documentais complementarias e actuais.
? A presentación e a claridade da exposición.
- A ausencia de plaxio no contido.
*Observacións de avaliación:
- Mantéñense as mesmas que figuran na Guía Docente.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
- Non se realizarán cambios xa que os estudantes disporán de todos os materiais necesarios para o seguemento e desenrollo da materia no Campus Virtual.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías