O obxectivo da materia é proporcionar unha formación sólida en Álxebra Lineal como fundamento matemático da enxeñaría. Esta segunda parte da materia céntrase no estudo das aplicacións xeométricas da teoría de espazos vectoriales.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contenidos:
Sen cambios.
2. Metodoloxías:
* Metodoloxías docentes que se manteñen:
Se manteñen as mesmas metodoloxías, cun matiz en dous delas que se indica no punto seguinte.
* Metodoloxías docentes que se modifican:
As sesións maxistrais e seminarios de resolución de problemas realizaranse on-line a través da plataforma Microsoft Teams.
Ademaiss, se disminúensen as horas presenciais de sesión maxistral de 27 a 13. Sen embargo estás serán complementadas coa publicación de vídeos explicativos.
Auméntanse as horas presenciais de seminario de 27 a 40.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Teams e correo electrónico. Todolos días a demanda do alumno.
4. Modificacións na avaliación:
Proba escrita (síncrona). (75%). Exame escrito onde se evalúa a comprensión e aplicación dos conceptos e métodos fundamentais da asignatura.
Solución de problemas (asíncrona). (25%). Propóñense unha serie de problemas e traballos para practicar os contidos de cada tema. O alumno ten un plazo de varios días para realizalos e entregalos.
* Observacións de avaliación:
A proba escrita se realizará a través de Moodle, no formato de entrega de tareas. O desenvolvemento da mesma será monitorizado a través de Teams.
No caso de que algún alumno tivese problemas de conexión irresolubles no momento da proba, se pactará de manera individual co afectado unha data alternativa.
5. Modificacións da bibliografía o webgrafía:
Sen modificacións.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías