Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Mestrado Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2013) |
Asignaturas |
Adquisición e ensino do inglés |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Adquisición e ensino do inglés | Código | 613505014 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Applied Linguistics and the teaching of English. Descrición: Introdución ao curso. Prestarase atención a definicións de conceptos craves, e farase un breve repaso das principais disciplinas que se poden encadrar dentro da mesma. |
1.1. Introduction. Second language learning and acquisition: definitions 1.2. Historical review of the study of second language acquisition. Theories: Behaviorism, Universal Grammar (Innatism, Nativism), Krashen and the Monitoring Hypothesis, Input and Interaction, Social models, Cognitivism, Competence, Performance and Communicative Competence, Interlanguage, Language Transfer. Practice: Second Language Teaching and Learning: Error Analysis, Stages in Second Language Acquisition; Proficiency. |
2. Current issues in the teaching of English as a Foreign Language. Descrición Esta unidade servirá para familiarizar ao alumnado sobre as últimas tendencias no ensino do inglés con especial referencia á aproximación comunicativa. A continuación, presentaranse as achegas máis importantes do Marco Común Europeo con especial énfase nos distintos descriptores de referencia para cada unha das destrezas. Presentarase o Portfolio Europeo das Linguas. |
2.1. New tendencies and approaches to the teaching of English. 2.1.1. The task-based and the Communicative Approach. 2.1.2. Content-based teaching (CLIL) 2.2. The Common European Framework for the teaching and learning of languages. 2.3. The European Language Portfolio (PEL) |
3. Conducting research in Second Language Acquisition and Teaching. Descrición Daranse pautas para realizar investigación de carácter empírico no campo da adquisición e aprendizaxe do inglés. Enfoque especial no uso de bibliografía especializada, instrumentos de investigación e análise de datos. |
4.1. Introduction. 4.2. Planning a project. 4.3. Research instruments: diaries, questionnaires, interviews, attitude scales, observation, surveys, etc. 4.4. Possible structure and organisation of a language learning project. 4.5. Practical task. The preliminary design of a research project. 4.6. Suggestions for further reading |
|