Guía DocenteCurso
Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinas
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Tecnoloxías Mariñas
 Asignaturas
  Fundamentos de Programación
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Coñecer o concepto de algoritmo e os métodos básicos para representalos: pseudocódigo e diagramas de fluxo. B2
C3
Deseñar algoritmos para resolver problemas de complexidade pequena a media B2
B8
Coñecer os principios básicos da programación estructurada B2
C3
Coñecer os principais elementos da linguaxe de programación C A13
B2
B8
C3
Implementar algoritmos utilizando a linguaxe de programación C e aplicando os principios da programación estructurada A13
A16
A53
B2
B4
B8
B9
C3
C9
C10
C11
C12
C13
Coñecer as estructuras de datos básicas (vectores, cadeas de caracteres, matrices e listas) C3
Escoller e aplicar as estructuras de datos mais adecuadas para a resolución dun problema A13
B2
B8
C3
Coñecer as librarías estándar mais importantes de C B8
C3
Integrar e utilizar funcións desenvolvidas en C desde a contorna Matlab A13
A53
B2
B8
C3
C10
Manexar as funcionalidades básicas proporcionadas por unha contorna de desenvolvimento integrada (IDE): editor, compilador, depurador, etc. B8
C3
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes