Teaching GuideTerm Faculty of Philology |
Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Subjects |
Historia da Lingua Galega e Portuguesa |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Historia da Lingua Galega e Portuguesa | Code | 613G02020 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Saber analizar e comentar textos de diverso tipo (antigos e modernos, escritos e orais, literarios e non literarios etc.) | A1 A2 A9 A11 A16 |
B5 B8 |
|
Ter un dominio avanzado oral e escrito da lingua galega e portuguesa. | A4 A9 A21 A22 |
||
Ser capaz de identificar problemas e temas de investigación no ámbito dos estudos lingüísticos e aplicar os coñecementos lingüísticos á análise diacrónica | A11 A14 A15 |
||
Coñecer a historia e a cultura de Galiza e dos países de expresión portuguesa e mais a súa situación sociolingüística | A19 A20 A23 A24 |
||
Coñecer a variación lingüística nos territorios galegófonos e lusófono, e apreciar a diversidade lingüística, social, cultural etc. | A25 A26 |
B8 B10 |
|
Coñecer a evolución histórica externa e interna da lingua galega e portuguesa, desde a Gallaecia e Lusitania (latín) á actualidade. | A13 A27 A28 |
||
Utilizar recursos bibliográficos de tipoloxía variada e ferramentas tecnolóxicas acaídas para a investigación lingüística e a autoformación. | A14 |
B1 B2 B3 B6 |
C3 C6 |
Integrar e relacionar os coñecementos con outras áreas e disciplinas máis ou menos afíns | B3 B4 B5 B7 B8 |
C1 C2 C6 |
|
Exercer o pensamento crítico, con capacidade de análise e de síntese, orientado a comprender a importancia do coñecemento como motor do avance social e garantía dunha sociedade libre | B7 B9 B10 |
C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
|