Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
Lingua Inglesa e os seus Usos 1 |
Contidos |
|
|
|
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Lingua Inglesa e os seus Usos 1 | Código | 613G03020 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Aspectos introductorios do aprendizaxe do vocabulario nun contexto (ver libros de texto indicados na Sección 8 "Fontes de Información").., | Estratexias de aprendizaxe; tipos de significado; o uso dun dicionario (tipos);colocacións; metáfora, rexistro; conotacións e asociacións culturais. |
2. A formación das palabras | Abreviaturas e acrónimos; prefixos; sufixos; formación de palabras novas; contacto entre linguas (préstamos); palabras parecidas pero distintas |
3. Vocabulario relacionado co traballo/estudo | Campos de interese: Colegas, rutinas, carreiras, promoción, negocios, traballo académico, ensino |
4. Vocabulario referente ás relacións persoais | Campos de interese: Aspectos positivos, negativos, problemas; sentimentos; aparencia e carácter |
5. Vocabulario referente ó ocio e estilo de vida | Campos de interese: Roupa e moda; casa; socialización; artes escénicas e plásticas; literatura; comida; viaxes e turismo, roupa, actividades sociais. |
6. Vocabulario relacionado co medio. | Campos de interese: Paisaxes, clima, metáforas, vexetación, animais; conservación |
7. Vocabulario relacionado ccoa sociedade e as institucións | Campos de interese: Policía; as leis; historia; guerra e paz |
8. Metáforas | Metáforas procedentes de distintos campos; interpretación e uso. |
|