Teaching GuideTerm Faculty of Computer Science |
Grao en Enxeñaría Informática |
Subjects |
Enxeñaría de Requisitos |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Enxeñaría de Requisitos | Code | 614G01027 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Third | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Identificar a análise de requisitos como unha das fases do ciclo de vida do software | A26 A28 |
B3 B4 |
C2 C6 C7 C8 |
Identificar o fluxo de traballo de requisitos nunha metodoloxía estándar como o Proceso Unificado | A26 A28 |
B3 B4 |
C2 C6 C7 C8 |
Coñecer e saber aplicar os artefactos de enxeñaría de requisitos na Fase de Inicio do Proceso Unificado | A26 A28 |
B1 B2 B3 B4 |
C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
Coñecer e saber aplicar os artefactos de enxeñaría de requisitos na Fase de Elaboración do Proceso Unificado | A26 A28 |
B1 B2 B3 B4 |
C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
Coñecer as principais tarefas involucradas na xestión de requisitos: elicitación, negociación, validación, xestión de cambios, trazabilidade, etc. | A26 A28 |
B1 B2 B3 B4 |
C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
Identificar o fluxo de traballo de requisitos nunha metodoloxía áxil como Scrum | A26 A28 |
B1 B2 B3 B4 |
C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
Desenvolver un problema desde a súa especificación de requisitos inicial até o seu deseño e implementación nunha linguaxe orientada a obxectos como Java | A26 A28 |
B1 B2 B3 B4 |
C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
|