Trabajos tutelados |
Traballo "tutelados" pola profesora. Proceso de ensinanza orientado á aprendizaxe do alumnado mediante a realización de actividades de carácter práctico a través das que a profesora propón situacións ó alumnado que requiren por parte do estudiante identificar un problema obxecto de estudio, formulalo con precisión, desenvolver os procedementos pertinentes, interpretar os resultados e sacar as conclusións oportunas do traballo realizado.
Execución de prácticas de investigación no eido da Socioloxía da Educación, mesmo a través de traballos de aprendizaxe colaborativa ou de aprendizaxe servicio. |
Recensión bibliográfica |
El alumnado debera presentar por escrito unha recensión e análisis de cuatro lecturas seleccionadas de entre os textos indicados pola profesora da asignatura. Podrán ser citados para revisarlo contido de estas recensiones. A súa avaliación favorecerá o traballo feito en grupo e a súa presentación conxunta así como a elaboración creativa. Logo a actividade do grupo de traballo continuará ó longo dos traballos "tutelados" pola profesora para poder ser avaliados mediante unha avaliación continua.
A presentación desta recensión é unha actividade obligatoria para todo o alumnado. Aqueles outros alumnos que prefiran presentarse ó examen tamén deberán presentar esta recensión na data fixada pola profesora e logo poderíanse presentar á proba mixta de examen.
|
Salida de campo |
Obtención de datos a través da aplicación dalgunha ferramenta de investigación, preferentemente cualitativa. |
Prueba oral |
Técnica metodolóxica que supón a utilización de exposición oral apoiándose en documentos audiovisuais e/ou bibliográficos (fragmentos de reportaxes documentais ou películas, noticias de actualidade, paneis gráficos, fotografías, biografías, artigos, textos lexislativos, etc.) relevantes para a temática da materia con actividades específicamente deseñadas para a análise dos mesmos. Pódese empregra como introducción xeral a un tema, como instrumento de aplicación do estudo de casos, para a explicación de procesos que non se poden observar directamente, para presentación de situacións complexas ou como síntese de contidos de carácter teórico ou práctico. |
Aprendizaje colaborativo |
Participación, organización e colaboración de principio a fun dunha labor dirixida e "tutelada" pola profesora qeu deberá ser presentado a través do material debidamente ordenado e elaborado por un grupo ou equipo de traballo conformado por estudantes da materia que previamente optasen por esta fórmula de avaliación, para logo ser evaluados a través da proba oral.
As aprendizaxes colaborativas axudan a darlle significación á educación e sirven para experienciar académicamente o significado sociológico do proceso de cambio socioformativo que se está a desenvolver na actualidade.. |