Teaching GuideTerm Higher Technical University College of Architecture |
Mestrado Universitario en Rehabilitación Arquitectónica |
Subjects |
Inspección das Instalacións |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Inspección das Instalacións | Code | 630467111 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatoria | 3 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Capacidade para a intervención no Patrimonio edificado: aptitude ou capacidade para intervir no patrimonio edificado, en edificios con valor histórico, coordinar estudos históricos sobre eles, elaborar os seus planes directores de conservación e redactar e executar proxectos de restauración e rehabilitación. | AJ1 |
||
Capacidad para analizar las instalaciones de edificios existentes en ordena criterios de sostenibilidad y eficiencia energética | AJ1 AJ2 AJ3 AJ4 AJ5 AJ6 |
||
Aptitude ou capacidade para analizar, controlar a calidade, definir as condicións de mantemento das instalacións da edificación. | AJ1 AJ2 AJ3 AJ4 AJ5 AJ6 |
||
Crítica arquitectónica: aptitude ou capacidade para analizar o patrimonio edificado e para explicar os precedentes formais. | AJ6 |
||
Conservación de obra grosa e acabada: aptitude ou capacidade para analizar, controlar a calidade e definir as condicións, mantemento e medidas de intervención nos sistemas de divisións interiores, carpintería e demais obra acabada de interior, así como nos cerramentos, cubertas, etc. | AJ5 |
||
Capacidade de organización e planificación. | BJ2 |
||
Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo. | |||
Capacidade de xestión da información. | |||
Resolución de problemas | |||
Toma de decisións | |||
Traballo en equipo | |||
Razoamento crítico. | |||
Compromiso ético. | |||
Adaptación a novas situacións. | |||
Aprendizaxe autónomo | |||
Creatividade. | |||
Iniciativa e espírito emprendedor. | |||
Motivación pola calidade. | |||
Sensibilidade cara a temas medioambientais. | |||
Traballo en colaboración con responsabilidades compartidas | |||
Imaxinación. | |||
Visión espacial. | |||
Comprensión numérica. | |||
Cultura histórica. | |||
Capacidade de análise e de síntese. | |||
Toma de decisións. | |||
Razoamento crítico. | |||
Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudos. | |||
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | CC6 |
||
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | CC8 |
||
B1 Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de seren orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación | BJ1 |
||
B3 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. | BJ3 |
||
B6 Capacidade de organización e planificación | BJ6 |
||
B8 Capacidade de xestión de información | BJ8 |
|