Teaching GuideTerm Higher Polytechnic University College |
Enxeñeiro Naval e Oceánico |
Subjects |
Máquinas Eléctricas |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Máquinas Eléctricas | Code | 730112621 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
First and Second Cycle | 1st four-month period |
Fourth-Fifth | Optativa | 3.5 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Problem solving | Véxase o exposto no apartado de Sesión magistral. | 3 | |
Supervised projects | Unha vez entregado o traballo dentro do prazo fixado, a cualificación provisional, á espera da corrección do traballo, será de N 2max/2. Posteriormente, tralo seu corrección e en función da adecuación do mesmo aos obxectivos marcados no enunciado suscitado e da ejecución do mesmo, o profesor cualificará o traballo cun número de puntos de cualificación N2 de 0 a N 2max. Esta cualificación é inapelable. A non realización do traballo, unha vez aceptado por parte do alumno, a cancelación do traballo polo profesor durante a súa realización ou a súa entrega fóra de prazo, non dan dereito á obtención de ningún punto de avaliación, pero tampouco supoñerá ningún tipo de sanción para o alumno, nin desconto de ningún tipo no resto de puntos de cualificación que poida obter o alumno. |
12 | |
Guest lecture / keynote speech | Valorarase a asistencia regular ás clases da asignatura (incluíndo as clases dedicadas á solución de problemas). A asistencia só se valorará cando supoña unha porcentaxe maior ou igual que o 80% do número de controis de asistencia realizados. puntos de cualificación asignados N3. Puntuación máxima N3max puntos. Os alumnos que poidan xustificar documentalmente o seu imposibilidad de asistir ás clases (a criterio do profesor da asignatura), poderán obter unha puntuación equivalente a esta mediante a realización dun traballo voluntario baixo as normas de traballos complementarios que se explican no correspondente apartado da guía académica. |
5 | |
Objective test | A1 A2 A3 C1 | O mecanismo de corrección dos exames de desenvolvemento escrito é o seguinte. Inicialmente o alumno conta en cada exercicio co número de puntos máximo asignado a ese exercicio Pi,max. Por cada erro cometido ou apartado non resolto do exercicio iranse descontando puntos do exercicio en función dos cálculos non realizados e da gravidade dos erros, ou de en que medida os erros simplifiquen o modo de resolución do exercicio, tamén se poderán descontar puntos pola falta de orde ou legibilidad na resolución do exercicio, podéndose chegar a un mínimo de puntos de 0 en cada exercicio. Obtense así un número inicial de puntos en cada exercicio Pi. Para determinar o número de puntos de cualificación N1 tómanse en consideración, ademais dos puntos obtidos en cada exercicio do exame escrito, un conxunto de condicións adicionais que poden referirse, por exemplo, ao número mínimo de exercicios de cada tipo en que o número inicial de puntos debe ser maior do número de puntos necesarios para aprobar o exercicio Pi,aprob, ou ao número mínimo de prácticas que é necesario realizar, etc. O número máximo de puntos de cualificación do exame, en caso de non cumprirse algunha destas condicións denomínase NS. En concreto, sexa Ppi o número previo de puntos de exame obtidos inicialmente no exercicio i trala corrección do exame e Q o número de actividades complementarias da asignatura levadas a cabo durante o curso. O número total de puntos de cualificación N1 obtidos no exame e os puntos definitivos asignados Pi a cada exercicio calcúlanse mediante as seguintes fórmulas: FÓRMULA 2 M=(N1max/Pmax)*Suma{1,NE}(Ppi) FÓRMULA 3 Si CAA (Condición Adicional A )=Non entón Si M<NS entón N1=M Si non Para i en {1,2,..., NE}: Pi=(NS/M)*Ppi; N1=NS+QT; Si non Para i en {1,2,..., NE}: Pi=Ppi; N1=M+QT;; FÓRMULA 4 Condición Adicional A: (función lóxica CAA: valor Si ou Non) Para i en {1, 2, …, Q}: Si realizouse a actividade complementaria i entón qi=1, si non qi=0;; QR=Suma{1,Q}(qi) Para i en {1, 2, 3, …, NE}: Si Compensación=Non entón Si P i>=Pi,aprob entón di=1, si non di=0; Si non di=Pi/Pi,max;; CA =Suma{1,NA }(di) CB=Suma{NA +1,NA +NB}(di) Si Compensación=Non entón CA1=(CA =>int(NA /2)+1). CA2=(CB>=int(NB/2)+1); Si non CA1=(CA =>NA /4+1/2). CA2=(CB>=NB/4); CA3=(QR>=Qmin) Si (CA3) entón QT=0 si non QT=QR-Qmin; NS=NS12 Si ((N2>0) e (CA1) e (CA2)) entón NS=NS3; CAA=CA1 e CA2 e CA3 O mecanismo de corrección dos exames tipo test é o seguinte. Ás preguntas respondidas correctamente asígnanselles Pi=Pi,max puntos de exame. Sexa fi a probabilidade de acertar ao azar unha pregunta. Ás preguntas respondidas incorrectamente asígnanselles Pi=-(fi*Pi,max) puntos de exame, si a resposta non está xustificada (considérase respondida ao azar) e P i=0 puntos de exame si a resposta está xustificada, aínda que sexa erróneamente. Ás preguntas non respondidas non se lles asignan puntos de exame. Nos exames tipo test, ademais das follas de enunciados e as de respostas, o alumno entregará as follas en que realizou os cálculos. Durante a revisión do exame, as preguntas respondidas de modo incorrecto, cuxa resposta atopar xustificada nas follas de cálculos, poden obter unha valoración en puntos de exame, en todo caso non superior a Pi,max, en función do tipo e número de erros realizados durante os cálculos, así como da xustificación que o alumno expoña para os erros cometidos. Os alumnos que non acudan á revisión de exame nas datas establecidas para iso, renuncian expresamente aos puntos que puidesen haberlles correspondido en caso de revisar as follas de cálculos entregadas. O número total de puntos de cualificación N1 obtidos no exame e os puntos definitivos asignados a cada exercicio calcúlanse mediante as seguintes fórmulas: FÓRMULA 5 M=(N1max/Pmax)*Suma{1,NE}(Ppi) FÓRMULA 6 Si CAB(Condición Adicional B)=Non entón Si M<NS entón N1=M Si non Para i en {1,2,..., NE}: Pi=(NS/M)*Ppi; N1=NS+QT;; Si non Para i en {1,2,..., NE}: Pi=Ppi; N1=M+QT;; FÓRMULA 7 Condición Adicional B: (función lóxica CAB: valor Si ou Non) Para i en {1, 2, …, Q} Si realizouse a actividade complementaria i entón qi=1, si non qi=0; QR=Suma{1,Q}(qi) NS=NS12 Si (N2>0) entón NS=NS3; CAB=(QR>=Qmin) Si (CAB) entón QT=0 si non QT=QR-Qmin; O parámetro “Compensación” das condiciones adicionalé pode modificarse trala revisión dos exames a criterio discrecional do profesor, sempre que ao facelo non baixe a cualificación de ningún dos alumnos que se obtería aplicando esa condición. |
80 |
Assessment comments | |||
<table cellpadding="0" cellspacing="0" width="678">
<colgroup><tbody><tr> <td height="18" valign="TOP" width="678"> <p class="western" lang="de-DE"> <font size="2"><b>Consideración das porcentaxes de cualificación</b></font></p> <p class="western" lang="de-DE"> <font color="#008000"><font size="2">As porcentaxes de cualificación indicados na táboa deste apartado teñen únicamente carácter orientativo, e inclúense na táboa por esixencia da aplicación informática. As porcentaxes reais finais de cada unha das actividades de avaliación son variables e dedúcense da aplicación dos procedementos de cualificación explicados nesta guía docente, dado que a participación en varias das actividades evaluables é de carácter voluntario, o que implica que nalgúns casos entrarían no cómputo da porcentaxe de cualificación da actividade correspondente e noutros non, así como o feito de que a asistencia a clase compute únicamente, cando os puntos de cualificación sen a súa consideración non chegan á cantidade esixida para a superación da asignatura. Debido a este feito, estas porcentaxes non se corresponden coas marxes establecidas na memoria verificada da titulación, que non permiten ter en conta a complejidad do cálculo da cualificación do procedemento que aquí se emprega, sendo por outra banda a normativa de avaliación da Universidade, á que trata de axustarse esta guía docente, de aprobación moito máis recente que a referida memoria da titulación.</font></font></p> <p class="western" lang="de-DE"> <font size="2"><b>Cálculo da cualificación global da asignatura</b></font></p> <p class="western" lang="de-DE"><font size="2">A cualificación da asignatura, de acordo co R.D. 1125/2003 de 5 de setembro (B.Ou.E. do 18.9.2003) vén expresada segundo unha escala numérica de 0 a 10, con expresión dun decimal, de acordo coa seguinte táboa:</font></p> <dl><dl><dl><dl><dd> <table cellpadding="4" cellspacing="0" width="341"> <colgroup><col width="145"> <tbody><tr valign="TOP"> <td width="145"> <p class="western" align="CENTER" lang="de-DE"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">0-4,9</font></font></p> </td> <td width="178"> <p class="western" align="CENTER" lang="de-DE"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">Suspenso (SS)</font></font></p> </td> </tr> <tr valign="TOP"> <td width="145"> <p class="western" align="CENTER" lang="de-DE"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">5,0-6,9</font></font></p> </td> <td width="178"> <p class="western" align="CENTER" lang="de-DE"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">Aprobado (AP)</font></font></p> </td> </tr> <tr valign="TOP"> <td width="145"> <p class="western" align="CENTER" lang="de-DE"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">7,0-8,9</font></font></p> </td> <td width="178"> <p class="western" align="CENTER" lang="de-DE"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">Notable (NT)</font></font></p> </td> </tr> <tr valign="TOP"> <td width="145"> <p class="western" align="CENTER" lang="de-DE"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">9,0-10</font></font></p> </td> <td width="178"> <p class="western" align="CENTER" lang="de-DE"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">Sobresaliente (SB)</font></font></p> </td> </tr> </tbody></table> </dd></dl></dl></dl></dl> <p class="western" lang="de-DE"> <font size="2">Obtense sumando o número total de puntos de cualificación obtidos ao longo do curso nas distintas probas de avaliación <i>N</i> e multiplicándoo por (10/<i>N</i><sub>max</sub>)</font></p> <p class="western" lang="de-DE"> <font size="2">As probas que poden realizarse ao longo do curso para obter puntos son as seguintes:</font></p>
<p class="western" lang="de-DE"><font size="2">O número total de puntos de cualificación das probas de avaliación, <i>N</i>, calcúlase segundo: </font> </p> <p class="western" lang="de-DE"><font size="2">FÓRMULA 8</font></p> <p class="western" align="JUSTIFY" lang="de-DE"> <font color="#ff0000"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">Si <i>N</i><sub>1</sub>+<i>N</i><sub>2</sub><<i>N</i><sub>4min</sub> entón</font></font></font></p> <p class="western" align="JUSTIFY" lang="de-DE"> <font color="#ff0000"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2"><i>N</i><sub>PR</sub>= <i>N</i><sub>1</sub>+<i>N</i><sub>2</sub></font></font></font></p> <p class="western" align="JUSTIFY" lang="de-DE"> <font color="#ff0000"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">si non</font></font></font></p> <p class="western" align="JUSTIFY" lang="de-DE"> <font color="#ff0000"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2"><i>N</i><sub>PR</sub>= <i>N</i><sub>1</sub>+<i>N</i><sub>2</sub>+<i>N</i><sub>4</sub>;</font></font></font></p> <p class="western" align="JUSTIFY" lang="de-DE"> <font color="#ff0000"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">Si <i>N</i><sub>PR </sub>>= <i>N</i><sub>max</sub>/2 entón</font></font></font></p> <p class="western" align="JUSTIFY" lang="de-DE"> <font color="#ff0000"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2"><i>N</i>= <i>mínimo</i>{<i>N</i><sub>max</sub>, <i>N</i><sub>PR</sub>}</font></font></font></p> <p class="western" align="JUSTIFY" lang="de-DE"> <font color="#ff0000"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">si non</font></font></font></p> <p class="western" align="JUSTIFY" lang="de-DE"> <font color="#ff0000"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">Si <i>N</i><sub>PR</sub>+<i>N</i><sub>3</sub> >= <i>N</i><sub>max</sub>/2 entón <i>N</i>=<i>N</i><sub>max</sub>/2</font></font></font></p> <p class="western" align="JUSTIFY" lang="de-DE"> <font color="#ff0000"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">si non <i>N</i>= <i>N</i><sub>PR</sub>;;</font></font></font></p> <p class="western" lang="de-DE"> <font size="2"><b>Consideración especial das prácticas para asignaturas de plans de estudo extinguidos.</b></font></p> <p class="western" lang="de-DE"> <font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">Para os alumnos matriculados en asignaturas de plans de estudo extinguidos ou no seu último curso de impartición, considerarase que teñen realizadas todas as prácticas da asignatura si xa realizasen as prácticas nalgún curso anterior e existise constancia diso nas listas de prácticas gardadas. En caso de non cumprirse algunha destas condicións será preciso chegar a un acordo individual entre cada alumno e o profesor responsable da asignatura. Este acordo pode incluír a realización dun exame de prácticas ou de traballos alternativos.</font></font></p> <p class="western" lang="de-DE"><br /></p> <p class="western" lang="de-DE"><font size="2"><b>Mención específica da segunda oportunidade:</b></font></p> <p class="western" lang="de-DE"> <font color="#008000"><font size="2">O procedemento de cualificación das probas de avaliación de segunda oportunidade para as asignaturas das titulaciones de grado é exactamente o mesmo que para as da primeira oportunidade. Con todo é posible que o coeficiente <i>S</i> que se utiliza nas constantes de cualificación, cambie na segunda oportunidade, si previamente á data de revisión de exames publicáronse novos resultados das enquisas de avaliación do profesorado, a partir das cales calcúlase este parámetro.</font></font></p> <p class="western" lang="de-DE"> <font color="#008000"><font size="2">Ademais faise fincapé específicamente en que os traballos tutelados voluntarios só poden realizarse durante o periodo establecido en cada cuatrimestre e en ningún caso entre as datas comprendidas entre a finalización do periodo de clases e o comezo do periodo de avaliación da segunda oportunidade. A este efecto convén resaltar que o procedemento de cualificación permite obter a totalidade dos puntos de cualificación dispoñibles, a partir da realización da proba obxectiva, sen a realización de traballos adicionais.</font></font></p> <p class="western" lang="de-DE"> <font size="2"><b>Valores das constantes de cualificación</b></font></p> <p class="western" lang="de-DE"> <font size="2">FÓRMULA 9</font></p> <p class="western" align="LEFT" lang="de-DE"> <font size="2"><i>N</i><sub>max</sub>=100</font></p> <p class="western" align="LEFT" lang="de-DE"> <font size="2"><i>N</i><sub>1max</sub>=100</font></p> <p class="western" align="LEFT" lang="de-DE"> <font size="2"><i>N</i><sub>2max</sub>=12*<i>S</i></font></p> <p class="western" align="LEFT" lang="de-DE"> <font size="2"><i>N</i><sub>3max</sub>=8*<i>S</i></font></p> <p class="western" align="LEFT" lang="de-DE"> <font size="2"><i>N</i><sub>4max</sub>=20*<i>S</i></font></p> <p class="western" align="LEFT" lang="de-DE"> <font size="2"><i>N</i><sub><i>4min</i></sub><i>=</i>40</font></p> <p class="western" align="LEFT" lang="de-DE"> <font size="2"><i>S</i><sub>min</sub>=0,3</font></p> <p class="western" align="LEFT" lang="de-DE"> <font size="2"><i>P</i><sub>i,aprob</sub>=<i>P</i><sub>i,max</sub>/2</font></p> <p class="western" lang="de-DE"><br /></p> <p class="western" lang="de-DE"> <font size="2">Onde <i>S</i> é un parámetro de valor comprendido entre 0 e 1.</font></p> <p class="western" lang="de-DE"> <font size="2">O valor do parámetro S determínase como segue. O primeiro ano en que se imparte unha titulación o parámetro S ten o valor 1. Os anos seguintes o parámetro S calcúlase da seguinte forma:</font></p> <p class="western" lang="de-DE"> <font size="2">Sexa <i>D</i><sub><i>max</i></sub> a máxima puntuación posible que pode obter un profesor nunha asignatura nas enquisas de avaliación que realizan os alumnos, naqueles puntos que sexan relevantes para a acreditación do profesorado (na actualidade o punto 24:”Globalmente estou satisfeito co profesor desta materia”), e sexa <i>D</i> a puntuación obtida polo profesor da asignatura nas últimas enquisas con resultados dispoñibles. Entón :</font></p> <p class="western" lang="de-DE"> <font size="2">FÓRMULA 10</font></p> <p class="western" align="LEFT" lang="de-DE"> <font color="#008000"><font size="2">Si <i>D</i><=<i>D</i><sub>max</sub>/2 : <i>S</i>=S<sub>min</sub></font></font></p> <p class="western" align="LEFT" lang="de-DE"> <font color="#008000"><font size="2">Si <i>D</i>><i>D</i><sub>max</sub>/2 : <i>S</i>=S<sub>min</sub>+(1-S<sub>min</sub>)*(2<i>D/D</i><sub>max</sub>-1)</font></font></p> <p class="western" align="JUSTIFY" lang="de-DE"> <font color="#008000"><font size="2">Xustificación do cálculo do parámetro S: A preparación, tutorización, control e corrección dos traballos voluntarios, así como o control individualizado de asistencias, e a organización de actividades complementarias, supón unha carga adicional de traballo e dedicación para o profesor que ten únicamente sentido cando o alumnado recoñécea e valóraa. Por esta razón, utilízase o parámetro S no sistema de cualificación. Desta forma introdúcese unha realimentación no sistema de cualificación que fai que estes mecanismos adicionais de avaliación adquiran un peso na cualificación final que sexa función da satisfacción do alumno co sistema de avaliación utilizado. Idealmente, este parámetro debería afectar aos alumnos que evalúan o sistema en cada curso académico. Con todo, o marco temporal no que se realizan as enquisas, se evalúan e publícanse os resultados pode facer que isto non sexa posible en todas as avaliacións do curso académico, polos que os alumnos dun curso veríanse afectados, na primeira ou na segunda oportunidade, polas cualificacións dadas polos alumnos do curso anterior. Este non é un procedemento ideal, pero é o único viable ata a data.</font></font></p> <p class="western" align="JUSTIFY" lang="de-DE"> <font size="2">Convén ademais ter en conta que, mentres que o profesorado evalúa aos alumnos de xeito obxectivo, e estes gozan dun conxunto de dereitos de control e reclamación das cualificacións, podendo en todo momento estar informado de quen e como lles evalúa, o profesor nesta universidade, é evaluado mediante unha pregunta nunha enquisa anónima, de forma completamente subjetiva e sen que existan parámetros obxectivos de avaliación, así como sen que poida saberse quen evalúa e como, de maneira que se puidesen ejercitar por parte do profesorado os dereitos de control e reclamación que debería ter nunha cuestión tan importante. Coa utilización deste coeficiente de cualificación fáiselle consciente ao alumno de que mediante a súa avaliación do desempeño do profesor inflúe nun xeito directo e objetivable no traballo do mesmo.</font></p> <p class="western" align="LEFT" lang="de-DE"> <font size="2">FÓRMULA 11</font></p> <p class="western" lang="de-DE"> <font size="2"><font color="#008000">Para as</font> <font color="#008000"><i>Condición A dicionalé A e B</i></font>:</font></p> <p class="western" align="LEFT" lang="de-DE"> <font color="#008000"><font size="2">Si produciuse algunha ausencia xustificada documentalmente, e así recoñecida polo profesor, a algunha das actividades complementarias:</font></font></p> <p class="western" align="LEFT" lang="de-DE"> <font color="#008000"><font size="2"><i>Q</i><sub>min</sub>=90*(<i>Q </i>-(número de ausencias xustificadas en actividades complementarias))/100</font></font></p> <p class="western" align="LEFT" lang="de-DE"> <font color="#008000"><font size="2">En caso contrario</font></font></p> <p class="western" align="LEFT" lang="de-DE"> <font color="#008000"><font size="2"><i>Q</i><sub>min</sub>=70*<i>Q/100</i></font></font></p> <p class="western" align="LEFT" lang="de-DE"> <font color="#008000"><font size="2">O valor de <sub>Q min</sub> redondéase ao número enteiro máis próximo, en caso de haber 2 números enteiros igual de próximos, considérase o máis elevado.</font></font></p> <p class="western" align="LEFT" lang="de-DE"> <font color="#008000"><font size="2"><i>N</i><sub>S12</sub>=50</font></font></p> <p class="western" align="LEFT" lang="de-DE"> <font color="#008000"><font size="2"><i>N</i><sub>S3</sub>=60</font></font></p> <p class="western" align="LEFT" lang="de-DE"> <font color="#008000"><font size="2"><i>Compensación=Non</i></font></font></p> <p class="western" align="LEFT" lang="de-DE"> <font size="2"><b>Redondeo</b></font></p> <p class="western" align="JUSTIFY" lang="de-DE"> <font size="2"><font color="#000000"><font face="Verdana, sans-serif"><font size="2">Os cálculos dos puntos de cualificación obtidos realízanse con todas as cifras decimales que permita o programa de cálculo empregado. A cualificación final obtida redondéase e exprésase cunha única cifra decimal. Así por exemplo, unha cualificación de 4,92 equivale a 4,9 e é suspenso, mentres que unha cualificación a partir de 4,95 equivale a 5 e é aprobado.</font></font></font></font> </p> </td> </tr> </tbody></table> |
|