Teaching GuideTerm Higher Polytechnic University College |
Grao en enxeñaría en Tecnoloxías Industriais |
Subjects |
ENERXÍAS RENOVABLES |
Study programme competencies |
|
|
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | ENERXÍAS RENOVABLES | Code | 730G04049 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A1 | Capacidade para a resolución dos problemas matemáticos que poidan formularse na enxeñaría. Aptitude para aplicar os coñecementos sobre: álxebra lineal; xeometría; xeometría diferencial; cálculo diferencial e integral; ecuacións diferenciais e en derivadas parciais; métodos numéricos; algorítmica numérica; estatística e optimización. |
A7 | Coñecementos de termodinámica aplicada e transmisión de calor. Principios básicos e a súa aplicación á resolución de problemas de enxeñaría. |
A25 | Coñecemento aplicado sobre enerxías renovables. |
B2 | Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
B3 | Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
B7 | Ser capaz de realizar unha análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas e complexas |
C1 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C5 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|