TipoA
|
Código |
|
|
Investigador |
|
AI1 |
O alumnado coñecerá e será capaz de aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística. |
|
AI2 |
O alumnado coñecerá as correntes actuais da lingüística. |
|
AI3 |
O alumnado coñecerá as correntes actuais da lingüística aplicada. |
|
AI4 |
O alumnado será capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos á práctica. |
|
AI5 |
O alumnado adquirirá habilidades necesarias para analizar e investigar os mecanismos dos procesos de comunicación. |
|
AI6 |
O alumnado dominará aspectos teóricos e prácticos da investigación gramatical. |
|
AI7 |
O alumnado dominará aspectos teóricos e prácticos relacionados coa investigación lexicográfica. |
|
AI8 |
O alumnado dominará aspectos teóricos e prácticos relacionados co ensino de linguas. |
|
AI9 |
O alumnado dominará aspectos teóricos e prácticos relacionados coa investigación en lingua de signos. |
|
AI10 |
O alumnado dominará aspectos teóricos e prácticos relacionados coa investigación en análise do discurso. |
|
AI11 |
O alumnado dominará aspectos teóricos e prácticos relacionados coa investigación sociolingüística. |
|
AI12 |
O alumnado coñecerá e valorará a diversidade lingüística e cultural. |
|
AI13 |
O alumnado dominará aspectos teóricos e prácticos relacionados co subtitulado, tanto para oíntes como para xordos. |
|
AI14 |
O alumnado coñecerá o campo de investigación do bilingüismo. |
TipoB
|
Código |
|
|
Investigador |
|
BI1 |
O alumnado desenvolverá habilidades cognitivas avanzadas (capacidade de síntese, análise e pensamento crítico) relacionadas co desenvolvemento e a creación dun perfil investigador. |
|
BI2 |
O alumnado será capaz de integrar coñecementos de campos de estudo diversos. |
|
BI3 |
O alumnado aprenderá a aprender, de forma autónoma, como base da súa futura actividade investigadora. |
|
BI4 |
O alumnado será capaz de aplicar os seus coñecementos e habilidades na resolución de problemas en entornos novos ou non familiares en contextos interdisciplinares. |
|
BI5 |
O alumnado adquirirá capacidade para concibir e deseñar proxectos de investigación con rigor académico. |
|
BI6 |
O alumnado desenvolverá habilidades de xestión da información para propósitos académicos e de investigación (identificación e acceso a bibliografía, utilización apropiada de recursos e equipamentos, utilización de tecnoloxía para rexistrar datos, manexo de bases de datos, etc.). |
|
BI7 |
O alumnado adquirirá capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
|
BI8 |
O alumnado será capaz de comunicar oralmente e por escrito con claridade os coñecementos teóricos e aplicados do campo de estudo tanto a audiencias expertas como non expertas. |
TipoC
|
Código |
|
|
Mixto |
|
CM1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
CM2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
CM3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
CM4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
CM5 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
CM6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
CM7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
CM8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |