Guía DocenteCurso Facultade de Socioloxía |
Grao en Socioloxia |
Asignaturas |
Socioloxía política |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Socioloxía política | Código | 615G01304 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Sesión maxistral | A3 A8 A10 B24 B25 B26 B27 C4 | Tanto a asistencia, como o interese e a participación en clase serán avaliadas, así como a asunción e reflexo dos contidos explicitados no traballo de investigación | 0 |
Traballos tutelados | A3 A8 A10 B3 B11 B12 B13 B17 B18 B21 B23 B24 B25 B26 B27 C4 | De cara ao proxecto a investigación final, establécense unha serie de fases ou etapas de traballos titelados, que deberán informarse ao profesor e entregarse dacordo ao calendario establecido a este efecto. Estas fases e/ou partes son: proxecto, marco teórico, parte empírica, análise e conclusións. As entregas periódicas das diferentes fases e partes do traballo de investigación terán carácter obrigatorio e serán tidas en conta á hora de avaliar o seguimento e cumprimento de ditos prazos de entrega. |
15 |
Lecturas | A8 A10 B3 B13 B25 B26 B27 | Servirán e serán tidas en conta na avaliación da parte teórico do traballo, así como na de participación | 0 |
Discusión dirixida | A10 A8 A3 B3 B6 B11 B13 B18 B21 B24 B25 B26 B27 C4 | En todo o proceso de desenvolvemento da asignatura, e sobre todo de cara a avaliar o interese e participación do alumnado, así como a súa contribución ao enriquecemento de contextos propicios de aprendizaxe, estudo e traballo. | 5 |
Estudo de casos | A3 A8 A10 B3 B6 B11 B12 B13 B17 B18 B21 B23 B24 B25 B26 B27 C4 | 15 | |
Recensión bilbiográfica | B3 B6 B13 B17 B18 B26 B27 | 20 | |
Saídas de campo | A10 C4 | 0 | |
Presentación oral | A3 A8 A10 B3 B6 B11 B12 B13 B17 B18 B21 B23 B24 B25 B26 B27 C4 | 30 | |
Proba de ensaio | A3 A8 A10 B3 B6 B11 B13 B17 B18 B24 B25 B26 B27 C4 | 15 | |
Observacións avaliación | |||
Ao ser dous Grupos, cada Profesor complementará a metodoloxía de desenvolvemento e avaliación da asignatura.
Esta asignatura está plantexada para ser cursada presencial e participativamente, xa que a súa avalidación na convocatoria ordinaria pretende ser o máis integral posible (coñecementos teóricos adquiridos, traballo práctico ou habilidade técnica, interese, actitude, etc.). De ahí que a asistencia e a participación sexan tidas en conta á hora da avaliación. A avaliación baséase sobre todo na elaboración dun traballo teórico-práctico. Sendo a participación, o interese mostrado e a asistencia ou outros pilares da asignatura. O traballo poderá facerse individual ou colectivamente, avaliándose o mesmo en base ao número de autores, segundo á ponderación correspondente. Entenderase por avaliación suficiente para superar a asignatura na súa primeira convocatoria ordinaria obter un 50% entre as metodoloxías descritas. Esta avaliación é específica para a primeira convocatoria ordinaria da asignatura, é dicir, aquela constituida por unha avaliación continua. Para o resto de convocatorias haberá unha proba escrita ou examen, no que ademáis dos contidos teóricos se inclúe un soposto de carácter práctico. O traballo participativo so será válido para a primeira convocatoria e a súa correspondente avaliación continua. Para o resto de convocatorias que non sexan á primeira ordinaria, non se gardan puntuacións nin traballos ou probas anteriores. |
|