Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Social
 Asignaturas
  Métodos de avaliación de programas
   Contidos
Temas Subtemas
1.A Investigación Avaliativa - As políticas públicas do Estado do Benestar: os programas e Servizos Socioeducativos.
- Precisións terminolóxicas na Avaliación
- Avaliación: Información, valoración, decisión.
aliación: Información, valoración, decisión
- Información e Xuízos de valor na Avaliación
- A toma de decisións
2. Modelos ou perspectivas de Avaliación
- Perspectivas metodolóxicas en avaliación
- Introdución histórica da Avaliación de Programas.
- Avaliación centrada en obxectivos: Tyler
- Avaliación libre de obxectivos: Scriven
- A avaliación como “accountability” (rendición de contas)
- Avaliación para a toma de decisións: modelo CEPP
- Modelos de negociación. Avaliación democrática deliberativa
3. Conceptualizacións da Calidade - Problemática na conceptualización da calidade no ámbito educativo.
- Evolución do concepto de calidade.
- Calidade nos Servizos Públicos.
4. Fases Avaliativas - Avaliación de necesidades: suficiencia
- Avaliación do deseño: pertinencia
- Avaliabilidade do programa/servizo.
- Execución, seguimento e cobertura.
- Avaliación de resultados, económica e do impacto.
5. Deseños da avaliación - Os deseños da avaliación
- Técnicas de recolleita da información
- As análises da Información
6. Indicadores da Calidade - Dos conceptos aos índices
- Características dos indicadores
- Indicadores de rendemento: Eficacia, Eficiencia, Economía
7. Normas Internacionais de Avaliación de Programas e Informe de
Avaliación.
- Normas de Utilidade
- Normas de Viabilidade
- Normas de Adecuación
- Normas de Precisión
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes