O proxecto como resposta a un problema espacial e funcional
O problema proxectual exponse a partir do programa, incídese con maior profundidade na mensura precisa dos espazos e os elementos arquitectónicos. Abórdase a relación entre obxecto e lugar (topografía, orientación, vistas); esbózase a contorna como presenza ineludible. Abórdase o trazado e a disposición da escaleira, jerarquización funcional dos espazos; a función utilitaria e a simbólica.
Ao finaliza o curso o alumno ha de ser capaz de:
- xerar un espazo arquitectónico estruturado a partir das circulacións verticais: a escaleira, elemento que ha de ser correctamente grafiado en planta e sección.
- sistematizar a organización dun espazo arquitectónico simple e dispolo nun lugar determinado e en relación con outros elementos análogos.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías