Teaching GuideTerm Polytechnic University Collage |
Grao en Enxeñaría Electrónica Industrial e Automática |
Subjects |
Automatización I |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Automatización I | Code | 770G01024 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Simulation | A34 B5 | Exercicios de automatización similares aos realizados durante o curso, a resolver individualmente co autómata e o software do laboratorio. Será ao finalizaren as clases. Supón un 40% da nota final. | 40 |
Objective test | A31 B1 | Haberá 3 probas obxectivas a realizar individualmente por cada alumno. A primeira farase unha vez explicados os 3 primeiros temas. Suporá un 20% da nota final. A segunda farase unha vez explicados os temas 4, 5 e 6. Suporá un 25% da nota final. A terceira proba será o examen final, realizado nas datas da convocatoria oficial. Esta proba suporá un 15% da nota final. |
60 |
Assessment comments | |||
As calificacións das tareas evaluables serán válidas só para o curso académico no que se realicen. As probas obxectivas poden constar de cuestións teórico-prácticas, exercicios escritos e exercicios de programación. Nota final A nota final calcularase, en xeral, como: Nota Final =0,20 x Nota proba obxectiva 1 + 0,25 x Nota proba obxectiva 2 + 0,15 x Nota proba obxectiva 3 + 0,4 x Nota Simulación Aqueles estudantes que non tivesen calificación nalgunha das 2 primeiras probas obxectivas, ou ben, acadasen calificacións moi baixas poden optar a realizar a 3ª proba obxectiva cun peso do 40% (a proba será distinta neste caso). Neste suposto a nota final será: Nota Final=0,4 x Nota proba obxectiva 3 +0,4 x Nota Simulación Na segunda oportunidade, realizaráse unha proba obxectiva que pode constar de cuestións teórico-prácticas sobre todo o temario, exercicios escritos, así mesmo terá tamén unha parte de programación. |
|