Guía DocenteCurso Escola Universitaria de Deseño Industrial |
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto |
Asignaturas |
Normativa e Lexislación |
Competencias do título |
|
|
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Normativa e Lexislación | Código | 771G01035 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A1 | Aplicar o coñecemento das diferentes áreas involucradas no Plano Formativo. |
A4 | Traballar de forma efectiva como individuo e como membro de equipos diversos e multidisciplinares. |
A10 | Comprensión das responsabilidades éticas e sociais derivadas da súa actividade profesional. |
B1 | Capacidade de comunicación oral e escrita de maneira efectiva con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B2 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo para cuestionar a realidade, buscar e propoñer solucións innovadoras a nivel formal, funcional e técnico. |
B11 | Capacidade de análise e síntese. |
B12 | Comprensión das responsabilidades éticas e sociales derivadas da súa actividade profesional |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|