Teaching GuideTerm Faculty of Science |
Mestrado Universitario en Biotecnoloxía Avanzada |
Subjects |
Specific novel drug design (Pharmacology and Pharmacogenomics) |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Specific novel drug design (Pharmacology and Pharmacogenomics) | Code | 610475504 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer os procesos de deseño, desenvolvemento e produción de vacinas e fármacos. Coñecer os factores xenéticos responsables da resposta variable a fármacos, nutrientes e xenobióticos e saber aplicalos ao deseño de novos fármacos específicos. | AC35 AC36 |
BC2 BC3 BC5 BC6 BC12 BC13 BC15 |
|
Identificar y extraer de la literatura especializada la información necesaria para la resolución de los problemas planteados. Usar criterios científicos e independientes para sustentar la toma de decisiones. Usar una adecuada estructura lógica y un lenguaje idóneo al público no especializado y defenderlo ante expertos de esa temática. Una predisposición para actualizarse y adaptarse de acuerdo con las nuevas tecnologias del sector. Comprender y practicar la dinámica de trabajo en equipo y desarrollo de competencias directivas y de organización | AC35 AC36 |
BC1 BC2 BC3 BC5 BC6 BC7 BC8 BC11 BC13 BC14 BC15 |
|
Liderazgo y capacidad de coordinación. Sensibilización hacia la calidad, el respeto ambiental, el consumo responsable de recursos y la recuperación de residuos. | AC35 AC36 |
BC1 BC2 BC4 BC5 BC6 BC8 BC9 BC10 BC11 BC13 BC14 BC15 |
|
Capacidade de traballo en equipo multidepartamental dentro da empresa. Capacidade de traballo nun contexto de sustentabilidade, caracterizado por: sensibilidade polo medio e polos diferentes organismos que o integran, así como concienciación polo desenvolvemento sostible. Razoamento crítico e respecto profundo pola ética e a integridade intelectual. | AC35 AC36 |
BC5 BC6 BC7 BC9 BC10 BC11 BC13 BC15 |
|