Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
Lingua Inglesa 1 |
Avaliación |
|
|
|
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Lingua Inglesa 1 | Código | 613G01003 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Lecturas | A6 A11 B1 B3 B6 C2 | Será obrigatorio ler un mínimo de dúas narracións breves en lingua inglesa e contestar a unha serie de preguntas sobre elas por escrito. Ademais realizarase polo menos unha tarefa de comprensión lectora no exame oficial durante período de avaliación, na que o alumnado deberá contestar a certas preguntas sobre un texto que se lles proporcionará no momento da proba. |
15 |
Proba oral | A6 A9 A15 B4 B5 C2 | O alumnado realizará unha proba oral ao final do cuadrimestre na que deberá amosar as súas competencias comunicativas en lingua inglesa. Se ao longo do cuadrimestre un alumno ou alumna acada máis dun 6 sobre 10 na avaliación continua das suás competencias de expresión oral, non terá que facer a proba final. | 10 |
Proba mixta | A1 A6 A9 A15 B1 B3 B6 C1 C2 | Ao longo do curso o alumnado realizará dúas probas de uso da lingua, que avaliarán todo o traballo feito nas aulas (10%). No exame oficial de xaneiro todo o alumnado deberá realizar a parte de gramática e vocabulario (Use of English), que suporá o 20% restante. |
30 |
Seminario | A6 A9 A15 B3 B4 B5 | A avaliación das competencias de comprensión auditiva que o alumnado debe acadar realizarase a través dun mínimo de dúas tarefas de "listening comprehension" que se levarán a cabo no exame oficial de xaneiro durante o período de avaliación. |
15 |
Traballos tutelados | A6 B3 B5 B6 C2 C3 C5 | O "project" suporá un 10 por cento da nota final. Avaliarase a súa exposición oral e a parte escrita así como o traballo realizado polo grupo ao longo do cuadrimestre. | 10 |
Portafolios do alumno | A6 A9 A15 B3 B6 | No portafolios avaliaremos as tres tarefas de produción escrita realizadas ao longo do curso. Valorarase a orixinalidade, a creatividade, a implicación persoal e a transversalidade (15%). O alumnado deberá entregar varias pequeñas tarefas ao longo do curso que suporán un 5% da nota final. |
20 |
Observacións avaliación | |||
IMPORTANTE: Para superar a Aplicarase unha penalización do 25% sobre a cualificación Os alumnos/as que non se presenten o día das probas A participación dinámica nas diferentes OPORTUNIDADE de XULLO: A distribución de porcentaxes será a seguinte: exame (50%), tarefa(s) de redacción (15%), actividades similares ás do portafolios (15%), traballo tutelado (10%), entrevista oral individual co profesorado (10%). Alumnado con dispensa: O alumnado matriculado a tempo parcial e que teña concedida unha dispensa académica, tal e como establece a Normativa desta universidade, será avaliado en calquera das dúas oportunidades seguindo os mesmos criterios que para a segunda oportunidade de xullo. Os alumnos que se presentan á convocatoria adiantada de decembro avaliaranse segundo as normas especificadas para a oportunidade de xullo. Atención ádiversidade: Existe |
|