Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
Lingua Inglesa 3 |
Contidos |
|
|
|
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Lingua Inglesa 3 | Código | 613G01015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Os temas foron elixidos o fin de preparar ao alumno para afrontar un bo número de situacións comunicativas reais. Ver o apartado Fontes de Información para coñecer o libro de texto do que se extraen os seguintes temas. 1. Where we live Gramática: énfase con invertimento, tempos verbais (presente e pasado perfecto, presente e pasado simple e continuo) Funcións prácticas: describir, informar. Audición: Habilidade aural acerca da cidade e as súas xentes, a nivel C1 / CAE. Composición escrita: informes. Vocabulario: O léxico relacionado coa cidade e a xente, a nivel C1/ CAE. |
a. So who needs people? b. Madrid, my home sweet home. |
2. The art of conversation. Gramática: cláusulas relativas (explicativas (non-defining) e especificativas (defining)). Funcións prácticas: ofrecer consellos. Audición: Habilidade aural acerca dos temas tratados a nivel C1 / CAE. Composición escrita: propostas. Vocabulario: O léxico relacionado con presentarse e a conversación, a nivel C1/ CAE. Funcións prácticas: Pedir información. |
a. Two million followers? b. Facial expressions. |
3. Ages and stages. Vocabulario: O léxico relacionado coa educación, a nivel C1/ CAE (substantivos contables e non-contables); Gramática: voz pasiva, colocacións e frases con %ou201Cwish%ou201D. Práctica en ínguas oral: discusión acerca da publicidade; Estilo e rexistro: A linguaxe apropiada para realizar cada tarefa; transferencia de rexistro e estilo. |
a. Learning how children think. b. I wish I’d known that before. |
4. No gain without pain. Gramática: "-ing" e infinitivo, dobrar consonants en formas "-ed" e "-ing". Composición escrita: descricións, argumentos. Fonología: Entonación e acentuación ao nivel esixido; dobrar consonantes despois de vogais segundo pronuncia. Práctica oral: debater e discutir acerca da motivación. |
a. A motivating business b. Secret to success. |
5. The feel-good factor. Gramática: condicionais e hipóteses; conditionals: advanced features; "wish", "would rather / sooner", "it'd". Funciones prácticas: descricións; Vocabulario: O léxico relacionado coa felicidade, a nivel C1/ CAE. |
a. Happiness: It’s a state of mind; b. Films that make you feel good. |
6. Living with the past. Gramática: comparacións (by far, far more, far less, etc); adverbios, frases adverbiais e conxuncións. Composición escrita: crítica de series, películas, etc. |
a. Searching for a king; b. My hoarder mum and me. |
7. The hard sell. Gramática: condicionais e hipóteses; conditionals: advanced features. Audición: Habilidade aural acerca de técnicas de venda a nivel C1 / CAE. Estilo e rexistro: A linguaxe apropiada para realizar cada tarefa; transferencia de rexistro e estilo (narrativas e publicidade). |
a. It’s all about technique; b. Windows of opportunity. |
8. Passing through. Práctica en ínguas oral: Viaxes e voluntariado. Gramática: "modal verbs". Composición escrita: folletos. Exercicios: transformacións. Fonología: Entonación e acentuación ao nivel esixido. Vocabulario: O léxico relacionado coas viaxes, a nivel C1/ CAE. |
a. Travelling for a living; b. Volunteering for work abroad. |
9. Reading the mind. Gramática: Colocacións e frases con like, alike, so e such, have causativo, etc Audición: Habilidade aural acerca da psicoloxía a nivel C1 / CAE. Composición escrita: artigos. |
a. Why can’t we tickle ourselves?; b. How the Internet is altering your mind. |
10. Things to come. Gramática: Future forms. Audición: Habilidade aural achega do futuro a nivel C1 / CAE. Práctica oral: O futuro. 2. Vocabulario: O léxico relacionado co futuro, a nivel C1/ CAE. |
a. The musical future; b. We’ve seen it all before. |
11. A perfect match. Gramática: Profundización en artigos e preposicións; Composición escrita: cartas formais. Fonología: Entonación e acentuación ao nivel esixido. Práctica oral: comprar, protestar, etc. |
a. A working life; b. Does your personality really fit? |
12. Soundtracks. Gramática: Future in the past; advanced futures. Estilo e rexistro: A linguaxe apropiada para realizar cada tarefa; transferencia de rexistro e estilo. Audición: Habilidade aural acerca da música, a nivel C1 / CAE. Gramática: phrasal verbs; cleft sentences. Composición escrita: Crítica de cine. |
a. How we taste different colours b. Film reviews. |
|