Guía DocenteCurso Facultade de Socioloxía |
Mestrado Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria |
Asignaturas |
Orientación socioeducativa para a igualdade |
Contidos |
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Orientación socioeducativa para a igualdade | Código | 615525021 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Segundo | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1.- O sistema educativo dende a perspectiva de xénero | 1.1. Principios lexitimadores da desigualdade 1.2. Políticas públicas cara a igualdade no contexto educativo 1.3. A incidencia do patriarcado no sistema educativo |
Tema2.- Ciencia e xénero | 1.1. O androcentrismo científico 1.2. Indicadores de ciencia con perspectiva de xénero 1.3. A perspectiva de xénero nas Ciencias Sociais |
Tema 3.-Acceso das mulleres ao sistema educativo: exclusión , dependencia e autonomía | Os contidos deste tema o presentará o profesorado na clase |
Tema 4.- Coerción consentimento e coeducación | 4.1. Neoliberalismo e libre elección 4.2. Estereotipos de xénero 4.3. Feminismo e coeducación |
Tema 5.- Orientación profesional con perspectiva de xénero | 5.1 Barreiras de xénero na toma de decisións académicas e profesionais e na inserción laboral 5.2 Finalidades, características e pautas para a intervención 5.3 Programas e experiencias no ámbito escolar e laboral |
Tema 6.-Boas prácticas da igualdade no ámbito educativo e laboral | 6.1.Análisis de experiencias y prácticas coeducativas: características e indicadores de una buena práctica; herramientas para la detección de buenas prácticas; ejemplos de experiencias de coeducación y de orientación desde una perespectiva de género 6.2.O emprendimiento das mulleres en España 6.3. A aplicación de igualdad entre mulleres e homes no diseño de proxectos para o empleo: das accións positivas ao mainstreaming de xénero |
|