Guía DocenteCurso Facultade de Socioloxía |
Mestrado Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria |
Asignaturas |
Orientación socioeducativa para a igualdade |
Metodoloxías |
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Orientación socioeducativa para a igualdade | Código | 615525021 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Segundo | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Análise de fontes documentais | O obxecto da análise documental son os programas e accións de orientación educativa e profesional destinados a distintos colectivos e contextos |
Discusión dirixida | Tras a lectura e análise dun texto de actualidade científica se desenvolverá unha discusión sobre as distintas perspectivas argumentais |
Sesión maxistral | Clase impartida polos profesores sobre os contidos xa citados na guía docente . Esta metodoloxía utiliza exclusivamente a palabra como vía de transmisión da información a todo o grupo. Pero o profesor/a facilitará ao alumnado material en power point (a través de moodle) para facilitarlle o seguimento da exposición. Neste material en power point o alumnado/a terá referencias bibliográficas para consultar ou, tamén, para completar ou seguir a exposición do profesor/a |
Portafolios do alumno | O alumnado debe presentar (tanto ou presencial como non presencial) un documento en onde se recopile a información traballada en clase ou a través de moodle e todo aquelo que o profesor de cada parte indique. O profesorado da materia avaliará a carpeta correspondente a cada unha das súas seccións. Este portafolios será entregado no mes de xaneiro. Se habilitará unha aplicación en moodle para que o alumnado suba dito documento |
Actividades iniciais | Esta metodoloxía pretende identificar o nivel de coñecemento do alumnado sobre a temática e ó ámbito de intervención do seu interese (escolar, labora, etc...) |
|