Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015) |
Subjects |
Inclusive Education: Assessing Reading Ability in Deaf People |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Inclusive Education: Assessing Reading Ability in Deaf People | Code | 652498050 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Prof. Jesús Alegría Introdución: Bases téoricas para a evaluacion da lectura nos xordos | |
Prof. María A. Mayor Tema 1.- As persoas xordas e as lingua escrita Tema 2.- -Estratexias de lectura e escritura das persoas xordas Tema 3.- Fonoloxía e aprendizaxe da lectura en persoas xordas |
|
Prof. Isabel Pérez Tema 4.- Estratexias de lectura dos alumnos con xordeira no ensino obrigatorio. Propostas de avaliación | Nivel de lectura dos alumnos con xordeira no ensino obrigatorio. Estratexias que utilizan no acceso á lingua escrita. Diferenzas entre os alumnos oíntes, e alumnos xordos con e sen axudas técnicas. Propostas de avaliación e intervención. |
|