Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
5 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Formación e Orientación Laboral |
Asignaturas |
Aprendizaje y enseñanza de los módulos de formación y orientación laboral |
Metodologías |
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Aprendizaje y enseñanza de los módulos de formación y orientación laboral | Código | 652606621 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Máster Oficial | Anual |
Primero | Obligatoria | 12 | ||||||||||
|
Metodologías | Descripción |
Actividades iniciales | As actividades inicias teñen como finalidade que o alumnado tome conciencia dos seus coñecementos previos, de xeito que se convertan nun referente para a análise e reflexión do que precisan aprender e das aprendizaxes desenvolvidas na materia. |
Sesión magistral | Na sesión maxistral expóñense dunha maneira sintética os contidos do módulo. |
Glosario | Recompilación de terminoloxía específica vinculada as temáticas abordadas |
Análisis de fuentes documentales | A análise das fontes documentais ten como finalidade o afondamento nos contidos presentados nas sesións maxistrais e na súa aplicación ás actividades de simulación. |
Presentación oral | Consiste na presentación das actividades de simulación. |
Aprendizaje colaborativo | Está implícita na realización das actividades de simulación. |
Simulación | Con esta metodoloxía o alumnado ten que elaborar unha programación para un dos módulos da especialdade e unha unidade didáctica. |
Prácticas a través de TIC | Esta actividade está relacionada co papel do profesorado como curador de contidos. Conssite na busca, selección e almacenaxe de recursos dixitais nun marcador social para o ensino e aprendizaxe dos módulos da especialidade. A construción do marcador social é unha actividade común a todas as materias do módulo específico. |
Prueba objetiva | Exame tipo test sobre os contidos máis conceptuais |
|