Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
1º cuadrimestre
Segundo
Obrigatoria
12
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Economía Economía Aplicada 1 Socioloxía e Ciencia Política da Administración Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Rodríguez Rodríguez, María del Carmen
Correo electrónico
carmen.rodriguez2@udc.es
Profesorado
Fernández Suárez, Mónica Belén
Garcia Docampo, Manuel
Masso Lago, Matilde
Otero Enriquez, Raimundo
Pena Lopez, Jose Atilano
Perez Carames, Antia
Rodríguez Rodríguez, María del Carmen
Rodríguez Teijeiro, Ariadna
Sanchez Santos, Jose Manuel
Correo electrónico
belen.fernandez.suarez@udc.es
manuel.garcia.docampo@udc.es
m.masso@udc.es
raimundo.otero@udc.es
atilano.pena@udc.es
antia.perez@udc.es
carmen.rodriguez2@udc.es
ariadna.rodriguez@udc.es
jose.manuel.sanchez@udc.es
Web
Descrición xeral
O Traballo Fin de Máster (TFM) constitúe a elaboración e defensa pública dun traballo de investigación que supoña (e demostre) a posta en práctica das competencias adquiridas polo alumnado ao longo do Máster e que lle capacitan para realizar as tarefas profesionais ás que este título vai dirixido.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías