Teaching GuideTerm Faculty of Philology |
Mestrado Universitario en Lingüística Aplicada (2013) |
Subjects |
Evaluating Dictionaries |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Evaluating Dictionaries | Code | 613836073 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. O dicionario como obxecto de investigación. | 1.1. Como produto lexicográfico en si mesmo. 1.2. Como produto didáctico. 1.3. Como instrumento de comunicación. 1.4. Como ferramenta para a tradución. 1.5. Outros posibles enfoques. |
2. A avaliación dos dicionarios. | 2.1. O punto de vista do avaliador: usuario ou especialista (lexicógrafo). 2.2. A caracterización tipolóxica. 2.3. A avaliación física ou externa. 2.4. A análise da macroestrutura. O criterio da coherencia externa. 2.5. A análise da microestrutura. 2.5.1. Organización e estrutura dos artigos. Elementos formais e tipográficos. 2.5.2. Avaliación do contido. 2.5.2.1. O criterio da coherencia interna. 2.5.2.2. Os criterios da cantidade, calidade e empregabilidade (intelixibilidade e fiabilidade) dos datos. 2.6. Criterios específicos para os dicionarios bilingües e terminolóxicos. |
|