Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
Variedades do Inglés |
Avaliación |
|
|
|
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Variedades do Inglés | Código | 613G03042 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Presentación oral | B4 B5 B10 C2 C3 C4 C8 | Haberá dúas presentacións orais: I. Unha presentación INDIVIDUAL durante a CLASE PRÁCTICA (10%): A presentación individual segue o formato estándar e consiste en facer unha análise práctica da variedade inglesa que queirades--por exemplo, sobre as características fonéticas e/ou gramaticais dunha canción en inglés non estándar. II. Un VÍDEO-PROXECTO en GRUPO (10%): O formato do vídeo-proxecto en grupo (3-9 estudantes) é máis libre, sempre e cando os estudantes imiten RESPECTUOSAMENTE un acento inglés non estándar durante a presentación e eviten os clichés e os estereotipos. Non se pode repetir variedade na presentación, o project e o ensaio comparativo—é dicir, en total, traballaredes polo menos sobre 4 variedades diferentes. |
20 |
Obradoiro | A1 A2 A6 A9 A11 A17 A19 A20 B1 B2 B3 B4 B6 B7 B8 C4 C2 | Nos obradoiros ou clases prácticas, que terán lugar na aulanet, as/os estudiantes terán que aportar as súas análises e os seus comentarios ás veces en PAPEL e ás veces no FORO de MOODLE. As notas nesta sección dependerán do traballo presencial na aula. | 20 |
Traballos tutelados | A1 A2 B1 B2 B3 B6 B7 | Haberá dous traballos tutelados: I. ENSAIO COMPARATIVO (15%): Teredes que escribir un ensaio comparativo sobre dúas ou máis variedades do inglés non estándar. As variedades que elixades non poden coincidir nin coa da exposición oral individual nin coa do project (vid. abaixo). Facilitaranse instruccións máis detalladas na clase. II. RECENSIÓN CRÍTICA (10%): Na data oficial do exame final teredes unha hora para escribir, na aula, unha recensión crítica dun artigo que teredes lido previamente para esta actividade. Poderedes ter o artigo convosco, sempre e cando non estea anotado de ningún xeito (comentarios, asteriscos, suliñados, etc.). Esta recensión constará de dúas partes: un RESUMO do artigo e un COMENTARIO CRÍTICO que relacione os contidos do mesmo cos tratados na clase. |
25 |
Discusión dirixida | A6 A9 A11 A17 A19 A20 B2 B3 B4 B6 B7 B8 C4 C2 | En cada clase de GRUPO GRANDE, cada estudiante deberá responder oralmente e/ou por escrito a preguntas sobre o material asignado para ese día, así como participar nos debates e resto de actividades. | 35 |
Observacións avaliación | |||
• A segunda oportunidade de avaliación en xullo contará coas seguintes seccións: 1. Na data oficial do exame, o alumnado deberá
• Obterase unha calificación de "non • O alumnado matriculado a tempo parcial e • O alumnado que se presenta á convocatoria • O profesorado pode usar o servizo de • Todos os traballos e actividades deberán |
|