Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Rendemento e Optimización de Videoxogos
   Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Prácticas de laboratorio A8 A24 A25 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B13 C3 C4 C7 C8 Realización de prácticas, nos que o alumno ten que empregar os coñecementos adquiridos para resolver distintos problemas de forma autónoma. 70
Proba mixta A8 A24 A25 B3 B4 B7 B8 B10 C3 Proba na que o alumno ten que amosar que adquiriu as competencias propias da materia mediante a reposta a preguntas teóricas e a resolución de problemas. 30
 
Observacións avaliación

Estudantes con matrícula a tempo parcial e con dispensa académica de exención de docencia: deberanse poñer en contacto co profesorado da materia para posibilitar a realización das tarefas avaliables fóra da organización habitual da mesma.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes