Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Asignaturas |
Captura de Movemento |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Captura de Movemento | Código | 730529020 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Prácticas de laboratorio | A21 A22 A37 B2 B4 B6 B7 B10 C2 C6 | Avaliarase a capacidade do alumno para resolver os problemas prácticos expostos. | 10 |
Traballos tutelados | A37 A22 B1 B2 B3 B4 B6 B7 B10 C2 | Avaliarase o grao de consecución dos obxectivos do proxecto, de acordo á complexidade do mesmo. | 40 |
Proba obxectiva | A21 | O examen consistirá nunha serie de pregunta tipo test para realizar en Moodle. | 50 |
Observacións avaliación | |||
No caso de estudantes con dispensa académica, a avaliación basearase, ademais de no exame, nun seguimento do traballo realizado durante o curso, e no proxecto final que devanditos alumnos tamén terán que realizar. |
|