Teaching GuideTerm Faculty of Sociology |
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016) |
Subjects |
Planning and management of destinations and touristic products of health and thermal |
Assessment |
|
|
|
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Planning and management of destinations and touristic products of health and thermal | Code | 615524015 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Critical bibliographical | A2 A5 B6 C1 C6 C9 | It Will do a recensión of an article | 10 |
Supervised projects | A6 B6 B7 C1 C6 C9 | Elaboración dun traballo en grupo relacionado coa materia. Os alumnos serán capaces de realizar un deseño básico dun centro de turismo de saúde, cuxa tipoloxía e segmento ao que se dirixe quedará á elección do alumnado que se apoiará para a súa elaboración na documentación e presentacións achegadas polo profesorado. A súa realización é obrigatoria e na avaliación teranse en conta a aplicación dos fundamentos teóricos, uso de bibliografía, orixinalidade, calidade na redacción, así como a calidade da presentación oral, que realizarán todos os integrantes do grupo |
30 |
Case study | A1 A5 A6 B6 B7 B8 C9 | Os alumnos distribuídos en grupos realizarán un estudo dun caso de turismo en espazo litoral vinculado á talasoterapia. MODALIDADE EN LIÑA: O traballo será realizado de forma individual salvo que desexen formar grupos virtuais con outros alumnos da mesma modalidade. Deberá ser comunicado con antelación ao profesorado. Tamén serán titorizados de forma individual ou colectiva segundo o caso. |
10 |
Workbook | A11 A6 B3 B6 B8 C6 | Analytical and synthesis capabilities will be assessed | 35 |
Guest lecture / keynote speech | A11 A5 A6 A8 B9 C5 | In the face-to-face modality, the maximum possible score will be obtained in this section with attendance and active participation to 80% of the master sessions. In the case of non-attendance, a work will be carried out to be indicated by the teacher about the content taught. In the distance mode, active participation in the virtual discussion forum will be assessed. |
15 |
Assessment comments | |||
Attendance and participation in class will be assessed taking into account the involvement of students in face-to-face sessions (classroom mode) or active and reasoned participation in forums / debates, collaborative tasks, virtual tutorials, ... (online mode). |
|