Guía DocenteCurso Facultade de Socioloxía |
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016) |
Asignaturas |
Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos para grupos especiais |
Metodoloxías |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos para grupos especiais | Código | 615524019 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Lecturas | O docente propón varias lecturas para que o alumnado lea e analice. Así, fomentase o coñecemento sobre a materia e a formación do espíritu crítico. |
Sesión maxistral | Exposición oral, presencial e/ou apoiada con tecnoloxías da información e as comunicacións coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar o aprendizaxe do alumnado. Para o alumnado online trátase de diverso material teórico/práctico sobre os contidos da materia a disposición dos estudantes para a súa lectura; así como a discusión de temas de interese actual relacionados co temario mediante foros/debates on-line e/ou a realización de pequenos exercicios/probas de coñecemento teórico/prácticos, ... |
Traballos tutelados | Metodoloxía deseñada para promover o aprendizaxe autónomo dos estudantes, baixo a tutela do docente e en escenarios variados (académicos e profesionais). Por tanto, este sistema de ensinanza se basa en dous elementos básicos: o aprendizaxe independiente dos estudantes e o seguimento dese aprendizaxe polo docente. O traballo realizarase en grupo. Con esta metodoloxía preténdese fomentar o traballo en equipo para a resolución de problemas. Así, levaranse a cabo exercicios guiados de maneira presencial e/ou apoiados con tecnoloxías da información e comunicacións. Para o desenvolvemento dos exercicios faranse pequenos grupos nos que o alumnado traballará conxuntamente para resolver o problema planteado o que optimiza o seu propio aprendizaxe e o dos outros membros do grupo. |
|