Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Asignaturas |
Captura de Movemento |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Captura de Movemento | Código | 730529020 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Hardware de captura | Antecedentes Sistemas ópticos Sistemas inerciais |
Calibración | Colocación de cámaras Calibración |
Captura corporal | Modelos cinemáticos e coordenadas Protocolos de marcadores |
Captura facial | Métodos de captura facial |
Tracking de cámara | Métodos de tracking de cámara |
Filtrado e preparación | Etiquetaxe de marcadores Postprocesado de traxectorias Filtrado |
|