Formar profesionais competentes na Dirección Estratéxica das organizacións Turísticas co obxecto que coñezan a fondo o o seu ámbito funcional e consecuentemente poidan definir obxectivos, formular e executar estratexias, aplicar e resolver situacións con criterios técnicos, e tomar decisións no seu ámbito competencial para poder desenvolvelas en empresas turísticas.
Plan de continxencia
No caso de que se promulguen os escenarios 2 ou 3, a metodoloxía de ensino e o sistema de avaliación adaptaranse segundo se detalla nos apartados de "metodoloxía de ensino" e "sistema de avaliación". As principais modificacións con respecto ao escenario 1 son:
Escenario 2: distanciamento
Metodoloxía da ensinanza
Clases expositivas e titorías, preferentemente non presenciais, a través da aula virtual e dos "Microsoft Teams" e preferentemente clases interactivas presenciais.
Sistema de avaliación:
As tarefas e probas para a avaliación continua entregaranse por medios telemáticos e as presentacións e o exame final serán presenciales ou telemáticos segundo as normas establecidas polo reitor e o decano, e coas medidas sanitarias establecidas nese momento. Escenario 3: peche das instalacións
Metodoloxía da ensinanza
Exposición e clases telemáticas interactivas a través da aula virtual e dos "Microsoft Teams". Titoría telemática.
Sistema de avaliación:
Tarefas e exames a través da aula virtual; presentacións a través de "Microsoft Teams".
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías