Se reforzan e amplían os coñecementos e habilidades adquiridos na asignatura de Teoría del Buque I.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos. No se modifican
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se modifican.
-e-mail: uso para facer as consultas. Solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas.
- Moodle: A materia teórica atópase subida tema a tema. Cada tema conta con un modulo especial de exercicios propostos que serán corrixidos por Teams. Tamén foros con actividades especificas para ser
resolvidos mediante Teams se podrán programar
- Teams: seccións semanales con grupo total da clase para avance dos contidos teóricos na mesma franxa horaria que ten asignada a materia nos horarios de clases presenciales para o presente curso.
Tamén se podrá facer de unha a dúas sección por seman con grupos pequenos de máximo 9 alumns para o seguimento e apoio as dúbidas de exercicios prácticos. esto permite que o aprendizaxe por parte
do alumnado sea ideal para alcanzar o exito nesta materia.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado. Moodle. Teams. e-mail
4. Modificacións na avaliación. Non existe, salvo que será telemáticamente
*Observacións de avaliación: Evaluación final unha vez rematado o cuadrimestre onde se imparte a materia. Con un proba de test con 20 cuestións onde non restan as malas, cada unha das boas ben respondida
ten un valor de 0,1 de punto, a máxima nota será de 2 puntos. E outra proba de problemas con 4 exercicios mámima valor 8. Para superar a materia o sumatorio das dos probas ha de ser igual o maior a 5 puntos.
NOTA: A segunda oportunidade de xullo terá o mesmo criterio.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías