Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada |
Asignaturas |
Comunicación aumentativa e alternativa no contexto da educación especial |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Comunicación aumentativa e alternativa no contexto da educación especial | Código | 652438026 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1. Desenvolvemento de habilidades comunicativas | 1.1. Comunicación, linguaxe, linguas, sistemas aumentativos e alternativos 1.2. O desenvolvemento da competencia comunicativa: procesos evolutivos 1.3. A adquisición de habilidades comunicativas no contexto da educación especial |
Tema 2: Valoración das habilidades comunicativas | 2.1. Enfoques, técnicas e instrumentos 2.2. Avaliación da interacción comunicativa: diferencias individuais e contextuais 2.3. Análise, identificación e rexistro de actos intencionais |
Tema 3. Estratexias de instrución | 3.1. Sendas da intervención e obxectivos 3.2. Principios psicolóxicos sobre os que se basea a intervención. 3.3. Procedementos de intervención |
Tema 4: Planificación e monitorización da instrución | 4.1. Recollida dos datos 4.2. Avaliación do cambio da conduta comunicativa |
|